וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד מתקרב לאימון סכנין

יצחק סולומון

27.5.2008 / 16:27

ההודעה הרשמית על מינויו של מאמן מכבי הרצליה, צפויה עד סוף השבוע. ההנהלה התנגדה להצעת מאזן גנאים להחתמת אייל לחמן כמאמן

עד סוף השבוע צפויה בני סכנין להודיע רשמית על מינויו של פרדי דוד, למאמן הקבוצה בעונה הבאה. היו"ר מאזן גנאים ניהל משא ומתן עם מספר מאמנים במשך שבועות ארוכים, ואף הביא לקבוצה שני שחקנים זרים מגאנה לעונה הבאה, בהמלצתו של אייל לחמן. גנאים ניסה לקדם מהלך לפיו לחמן יהיה מאמן הקבוצה, אבל נתקל בהתנגדות מצד חברי ההנהלה. היו"ר אמר לא פעם כי ימנה מאמן בשיתוף פעולה עם כל חברי ההנהלה ולא יכפה את דעתו בנושא.

חברי הנהלת סכנין אמנם זוכרים ללחמן את הזכייה ההיסטורית בגביע המדינה, ואף את ההשתתפות בגביע אופ"א, אבל מנגד לא שוכחים לו את הקבוצה האגרסיבית והתוקפנית שבנה, שהפכה את סכנין לקבוצה הכי שנואה בארץ. "אלישע לוי הוכיח שאפשר להצליח גם עם כדורגל יפה ולא רק עם מלחמה", אומר אחד ממתנגדיו של לחמן.

אוהדי בני סכנין במזרח ירושלים, המאוגדים בעמותה כחוק, מתכוונים לארגן לשחקני הקבוצה ערב חגיגי לציון סיום העונה, מיד בסיום המשחק מול בית"ר ירושלים. בין היתר מתכוונים האוהדים לארגן טקס פרידה למאמן אלישע לוי. כזכור, לוי העביר ביקורת מרומזת על כך שאוהדי הקבוצה לא מילאו בשבת האחרונה את אצטדיון דוחא, ולא ידעו להיפרד מהשחקנים בצורה מכובדת, במשחק הבית האחרון לעונה זו.

בגזרת החלוץ איליה יבוריאן אין חדש. "כולם מדברים שאני הולך לפה ולשם, אבל עד היום אף אחד לא דיבר איתי", אמר החלוץ למקורביו, והוסיף: "אני קורא כמו כולם בעיתון, אבל איתי לא דיברו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully