וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס החליף את גוטמן

קרן שמש

27.5.2008 / 15:55

בעוד מאמן הקבוצה מקשיב לאברם גרנט בקורס הפרו, העביר עוזרו את אימון הפועל תל אביב. אניימה יטוס למשחק נבחרתו, ולא ישחק בשבת

הפועל תל אביב החלה היום (שלישי) בהכנות לקראת המשחק האחרון בליגת העל מול הפועל כפר סבא, שיתקיים בשבת. שוער האדומים, וינסנט אניימה, יצטרף מחר לנבחרת ניגריה לקראת משחקה במוקדמות אליפות אפריקה ויחמיץ את המשחק האחרון של העונה, גליל בן שאנן יתפוס את מקומו. את אימון הבוקר העביר עוזר המאמן יוסי אבוקסיס, בעוד שהמאמן הראשי, אלי גוטמן, נעדר עקב קורס הפרו של ההתאחדות בו הוא משתתף.

אלין טופוזאקוב, שנפצע במשחק האחרון בגבו, ערך הבוקר אימון מלא כשהבולגרי השני של הקבוצה, דמיטר טלקייסקי, ערך אימון ריצה בלבד. ברוך דגו ערך אימון חלקי ולאחר האימון עבר טיפולים. מהאימון נעדרו וואליד באדיר ועמאר מנצור עקב סיבות אישיות. ארבעה משחקני מקבוצת הנוער שותפו באימון היום, יהודה חוטה, טל איילה, רביד אשר ואריאל טליאס.

שוער קריית אתא, שלומי איטח, הגיע הבוקר להתרשמות בפעם השנייה במועדון. איטח התאמן עם האדומים גם בשבוע שעבר. בעקבות משחקי הקבוצה בגביע אופ"א ותחילת העונה המוקדמת של הקבוצה, החלו באצטדיון שיפוצים על מנת להכינו בזמן למשחקי הקבוצה. שערים 6-7 יהיו סגורים ובעלי מנויים יועברו לשבת בשער 13, שערים 4-5 יהיו פתוחים כרגיל אך ללא כיסאות. כל שאר שערי האצטדיון יהיו פתוחים כרגיל, בעוד מחיר הכרטיסים לשערים 8-9 יעמוד על 40 שקלים. אוהדי הקבוצה האורחת ישבו בשערים 10-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully