וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה טוענים: פגה האופציה לרכישת כרטיסו של ארבייטמן

27.5.2008 / 12:13

הפועל ת"א הייתה צריכה להעביר בקשה עד השבוע. הערכה: שחר ידרוש חצי מליון דולר על קטן. אפק: "נעבוד קשה עד הרגע האחרון"

במכבי חיפה טוענים כי השבוע פגה האופציה לרכישת כרטיסו של שלומי ארבייטמן וכי הפועל תל אביב לא שלחה בקשה רשמית לרכישת כרטיסו. בין הצדדים סוכם כי הבקשה תוגש לפני המחזור האחרון של הליגה, ואם יושג סיכום, השחקן יעבור להפועל תל אביב. הפועל לא עשתה זאת ובחיפה טוענים שעדיין לא יידעו אותם כי הם מעוניינים להגיש את הבקשה השבוע. לפיכך, הפועל תצטרך בשבוע הבא לבקש אישור לנהל משא ומתן מחודש עם השחקן.

המאמן הבא, אלישע לוי מעוניין שארבייטמן ישחק בחיפה אם לא יעבור להפועל. בין הצדדים כבר הושגה פשרה לא כתובה לפיה הפועל תשלם 400 אלף דולר בלבד תמורת כרטיסו, במקום 500 אלף כמסוכם. כעת לא ברור האם בחיפה יהיו מוכנים לעסקה. החלוץ אמר השבוע למקורביו כי הוא לא מעוניין לחזור לחיפה. ההערכה היא שחיפה תיתקל בקשיים אם הפועל לא תגיע איתה להסדר.

בחיפה מעריכים כי הבעלים יעקב שחר ידרוש עבור מכירת יניב קטן 500 אלף דולר. בית"ר ירושלים ביקשה לנהל משא ומתן עם השחקן. בלי קשר, שחקנים בקבוצה מוטרדים מאוד מהאפשרות שהחלוץ יעזוב לבית"ר. שחקן בקבוצה אמר: "מכרו להם את בנאדו, זנדברג, עידן טל. אם קטן יעזוב, זאת תהיה מכה גדולה למועדון". כזכור, בשבוע הבא צפויה להיערך פגישה מכרעת בין שחר לקטן.

השבוע אמור להתחדש המשא ומתן בין מכבי חיפה לבני סכנין בעניין ג'ון קולמה. הפעם האחרונה שנערכה פגישה בין הצדדים הייתה במלון הילטון בתל אביב, שם נכחו שחר וגנאים במסגרת הדיון על נושא הרחבת הליגה. מכבי חיפה העבירה בימים האחרונים מסר למאזן גנאים לפיה המשא ומתן בנוגע לג'ון קולמה יתנהל בנפרד למשא ומתן בנוגע להשאלת שחקנים. רק לאחר סגירת המשא ומתן לגבי הקולומביאני, יתנהל משא ומתן לגבי לוקאש סורמה ושחקנים אחרים בהם סכנין מעוניינת.

מאור בוזגלו, שכבר סיכם עקרונית במכבי תל אביב, מחכה לאישור מכבי חיפה. הנהלות הקבוצות טרם הגיעו לסיכום בנוגע להעברתו.

שחקנים בקבוצה טוענים כי אין להם כוונה להשקיע פחות במשחק הקרוב מול מ.ס אשדוד, וכי הם מבינים את ההשלכות של הפסד במשחק הזה. "אין מצב שבו שחקן, בטח במכבי חיפה, לא רוצה לנצח. זה בכלל לא בלקסיקון שלנו", אמר הבוקר עומרי אפק שלא ישחק בגלל פציעה.

"ההוכחה לכך היא השערים שכבשנו בשבת מול הרצליה שנלחמה על חייה. אין סיכוי שניתן לקבוצה היריבה לנצח בקלות. אנחנו ספורטאים, נעבוד קשה עד הרגע האחרון", אמר הקשר החיפאי. הבלם שי מימון הוסיף: "נופיע במלוא הרצינות. הצעירים מחכים להזדמנות וכשיש להם צ'אנס הם חייבים להוכיח את עצמם. מול הרצליה הוכחנו שאנחנו לא 'פותחים רגליים' לאף קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully