וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקפיאו את הפינגווינים

27.5.2008 / 10:10

דטרויט שוב ניצחה את פיטסבורג על האפס - 0:3, כדי לעלות ליתרון 0:2 בסדרת הגמר בהוקי קרח ולהתקרב להנפת גביע סטנלי

במשחק הגמר הראשון שמר כריס אוזגוד על רשת נקיה מול ההתקפה המפחידה של פיטסבורג, ובשני חזר שוער דטרויט על ההישג. 22 פעמים ירו שחקני הפנגווינס לשערו של אוזגוד, 22 פעמים הוא מנע מהפאק להיכנס לשער ורשם שאט אאוט שני בסדרה - 0:3 לרד ווינגס ו-0:2 בסדרה כולה, שני משחקים מזכיה בגביע סטנלי.

בראד סטיוארט הבקיע בדקה השביעית ותומאס הולמסטרום כבש ארבע דקות אחריו, כדי לייאש את הפנגווינס הקפואים. וואלטרי פילפולה, שבישל לסטיוארט את השער, קיבל אסיסט ממנו ומיוהאן פראנזן וכבש את השער השלישי לרשתו של מארק אנדרה פלרי בשליש האחרון. פלרי רשם 28 עצירות ב-31 ניסיונות הבקעה של הרד ווינגס.

"אנחנו פשוט צריכים להתחיל להבקיע", אמר סידני קרוסבי מפיטסבורג, "האם הם באמת הגיעו לכל כך הרבה מצבי הבקעה ביחס אלינו? אני לא חושב. היינו קרובים, אבל הם הבקיעו וזה כל ההבדל". למאמן מישל תריין היו טענות לאוזגוד, לאחר שפעמיים נשרקו עבירות על הפרעה לשוער: "הוא שחקן תיאטרון טוב, אנחנו צריכים לחזור לעצמנו ולהתרכז, כי זה מה שהוא עשה גם נגד דאלאס".

אוזגוד עצמו לא התרגש מהביקורת: "אני צובר ביטחון ונהיה טוב יותר. עד כדי כך העניין הזה פשוט. אני אוהב לשחק עם החבר'ה האלה".

  • עוד באותו נושא:
  • הוקי קרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully