וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: וייצמן יער נכנסים לפעולה

אייל בן יעקב

27.5.2008 / 8:15

משרד החקירות יחקור חשד למכירת משחקה של נצרת בעכו. חילופי האשמות בראשל"צ, עוזר המאמן: "איש בלוד לא הציע לי למכור את המשחק"

בעקבות תלונותיהם של אנשי עירוני ראשל"צ כנגד בני לוד בעקבות אירועי מחזור הסיום בליגה הלאומית בסוף השבוע, הוחלט אתמול (שני) בהתאחדות לכדורגל על פתיחת חקירה בנושא, וכל החומרים הועברו למשרד החקירות וייצמן יער העובד בשירות ההתאחדות. אשר ויצמן, מבעלי משרד החקירות, אישור כי מתנהלת חקירה בנושא.

כזכור, שלח יושב ראש ראשון לציון, דוד ביטן, מכתב להתאחדות בו הוא טוען כי נמצאות בידיהם הוכחות מוקלטות כי אנשי בני לוד הציעו לויקטור גניש, עוזר מאמן ראשל"צ, לשלם להם בתמורה להפסד מכוון במשחק.

לגניש, לעומת זאת, יש גירסה שונה לחלוטין. "לא נפגשתי עם אף אחד", הבהיר גניש. "אין בידי שום הוכחות והכל שטויות. דוד ביטן השתמש בי והכפיש את שמי, ואני אלך איתו לוייצמן יער יד ביד. בנוסף, יש לי היום פגישה עם עורך דין דן חי, כדי שיעזור לי עם הפרשה הזאת. איך יכול להיות שאני צריך לשמוע מעיתנואים שנשלח מכתב ובו מסופר על פגישה שלא היתה ולא נבראה. לא קיבלתי אפילו העתק מהמכתב הזה, וביטן לא חוזר אליי. המזכירה של הקבוצה אמרה לי שהוא פעם על דעת עצמו, ולא התייעץ עם אף אחד לגבי המכתב".

"אומרים שהקלטתי את השיחה בפלאפון", המשיך גניש, "אני חוץ מלבדוק תוצאות לא יודע לעשות כלום במכשיר הזה. ובכלל, נראה לי מוזר שביטן התעורר רק אחרי ההפסד, ולא סיפר על הפגישה הזו קודם. הכניסו את שמי לפרשה רק בגלל שהתרעתי במהלך השבוע שאנחנו צריכים לעקוב מקרוב אחרי האירועים בעכו בשל הניסיון שלי בכדורגל בליגות הנמוכות".

את תגובתו של דוד ביטן לא ניתן היה להשיג.

אבו סובחי, יו"ר בני לוד שמע על ההאשמה החמורה של ביטן בזעם: "לא יודע על מה הם מדברים, ולא רוצה להתייחס לזה. אני לא אשם שהם פראיירים ושהם קיבלו גול בדקה ה-84 וירדו ליגה, ואני לא אשם שיש להם שחקן אידיוט ששלפו לו אדום. מצידי הבעלים של ראשל"צ יכול למצוץ לי ולחפש מי ינענע אותו".

יו"ר הפועל ציון וייצמן: "הניצחון שלנו לא הגיע במקרה, וזו לא הברקה של פעם בעונה. ניצחנו לפני כמה מחזורים גם את הפועל פתח תקוה, שעלתה השנה ליגה. יכול להיות שגם הם מכרו לנו את המשחק? זו ירידה מתחת לשפל המדרגה, וצריך לעשות בדק בית בראשון, שם צריכים להאשים רק את עצמם. הם מאשימים אותנו, את אחי נצרת, את בני לוד, את השופטים, ורק הם נקיים. כבר אמרו לפני, הפוסל במומו פוסל".

יו"ר אחי נצרת, קעיד אבו עייש: "שראשון לציון יתעסקו רק בעצמם. לפני כמה מחזורים כשעלינו לשחק נגדם בהרכב חסר והפסדנו, אני לא זוכר ששמעתי טענות שהמשחק מכור. מי שמכיר אותי יודע שאני שונא להפסיד, ובטח שלא הפסדנו את המשחק בכוונה. עלינו בהרכב חסר כי זה סוף עונה ואנחנו לא הקבוצה הראשונה שעושה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully