וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט רוצה את כל הסכום מצ'לסי

27.5.2008 / 15:23

המאמן דורש מצ'לסי את מלוא הסכום לשנתיים שנותרו בחוזה, ובינתיים העביר הרצאה בקורס הפרו. הנק טן קאטה: "אשאר במועדון"

בזמן שמאמן צ'לסי היוצא העביר היום (שלישי) הרצאה בת שעה וחצי בקורס הפרו לחניכיו הנלהבים בכפר המכביה, הרומן המתוקשר בינו ובין המועדון האנגלי וצ'לסי עדיין לא נגמר. ה-"טלגרף" מדווח הבוקר (שלישי), כי גרנט, שפוטר בשבת, שכר את שירותיו של אנתוני ג'וליוס, לשעבר פרקליטה של הנסיכה דיאנה, כדי שיסייע לו במו"מ על הפיצויים מהמועדון.

צ'לסי מוכנה לשלם לגרנט 3.5 מיליון ליש"ט (כ-23 מיליון שקלים) עבור 12 חודשים, אולם למאמן נותרו עוד שנתיים בחוזהו, כלומר הוא מבחינתו דורש סכום כפול. בינתיים מחפשת צ'לסי מאמן חדש, אבל עד שלא יסוכם סכום העזיבה של גרנט, עלולה החתימה להתעכב. על פי העיתון, מקורבים לגרנט מסרו כי הוא "יילחם על כל פני".

בינתיים כבר מושמעות בעיתון ביקורות על המועדון בהתנהגותו כלפי גרנט. אוליבר בראון כותב: "צ'לסי הראתה את הצד האכזרי שלה בצורה שבה התנהגה אליו ובסכום שאותו הציעה לו. מצד אחד, זה המועדון שמשלם לג'ון טרי 135 אלף ליש"ט לשבוע, ומצד שני הוא זה שחושב שקלאודיו פיזארו יסייע לו להיות איום התקפי ורוכש אותו כהעברת בוסמן. שוב הוכח שמי ששולט בצ'לסי הם הכוחות הפיננסיים".

לאחר שלא היה ברור אם יעזוב בצוותא עם אברם גרנט, הודיע היום (שלישי) הנק טן קאטה, עוזר מאמן צ'לסי, כי הוא נשאר בקבוצה גם בעונה הבאה. "חצי שעה לפני שהודיעו על פיטוריו של אברם, פיטר קניון התקשר אלי", אמר ההולנדי, "והודיע לי שעזביתו של גרנט לא משפיעה עלי". לטן קאטה חוזה עד 2010, והוא צפוי להישאר במועדון ביחד עם עוזר המאמן השני, סטיב קלארק.

באשר לעתיד, ההולנדי מעריך כי ישנן שלוש אופציות עיקריות: "או שיגיע מאמן חדש ואני וסטיב נעבוד מתחתיו, או או שהמאמן יבחר את הצוות איתו ירצה לעבוד, או שאני וסטיב נקבל את הקבוצה לידינו". הסיטואציה השלישית נראית כמובן מעט תלושה, בהתחשב בכמות המאמנים הבכירים שמוזכרים לאמן את הקבוצה בעידן שאחרי גרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully