וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: דגו על הכוונת

אריק רחמיאן

26.5.2008 / 23:42

הקבוצה של מתיאוס הגישה לקשר הפועל תל אביב הצעה לחוזה משודרג. שכטר, שנפצע במשחק מול אשדוד, יזדקק לכ-4 חודשי החלמה

מכבי נתניה מעוניינת להחתים את ברוך דגו, ועל פי הידוע הגישה לקשר שמסיים הקיץ את חוזהו בהפועל תל אביב הצעה לחוזה משודרג. דגו הביע לאחרונה את רצונו לצאת לחו"ל, אך במידה ויישאר לבסוף בארץ בנתניה מקווים שהוא יצטרף לקבוצה של לותר מתיאוס. מהקבוצה נמסר בתגובה: "דגו הוצע לנו, ולא אנחנו פנינו אליו".

גם שמו של בלם בני יהודה, זאב חיימוביץ', הוזכר כמועמד, ובקבוצה פנו בימים האחרונים למאיר שמיר, הבעלים של כרטיסו של חיימוביץ, בכדי לבדוק את האפשרות לרכוש את השחקן ולהעבירו לשורותיה. הקבוצה ככל הנראה תקיים שני מחנות אימונים, כשמתיאוס עורך בדיקות בימים האחרונים עם מספר אתרים בשוויץ, גרמניה, אוסטריה וסלובקיה שם יש ליאמר קשרים מצוינים במסגרת עסקיו בחו"ל.

לאחר אין סוף התיעצויות ובירורים, הוחלט היום שהחלוץ, איתי שכטר, שנפצע בכתפו במשחק הבית מול אשדוד, ינותח בארץ. למרות שכבר בבדיקת ה-MRI שעבר השחקן סמוך למועד פציעתו, התברר מעל כל צל של ספק ששכטר זקוק לניתוח, ביקש הבעלים, דניאל יאמר לקבל המלצות ממספר מומחים בארץ, ואף שקל את האפשרות להטיסו לבדיקות בגרמניה. כאמור, בסופו של דבר הוחלט ששכטר ינותח ביום ראשון במרפאתו הפרטית של דוקטור מוזס, כאשר על פי כל התחזיות יוכל השחקן לחזור ולהתאמן לאחר 3 ל-4 חודשי החלמה.

שכטר נשמע היום הרבה יותר אופטימי ואמר: "אני מאמין שתוך שלושה חודשים אוכל כבר לשחק. אני מאמין שאת אימוני הכושר של הקבוצה לא אפסיד, משום שהניתוח הוא בכתף וכך גם אקצר את תקופת ההחלמה".

שחקני נתניה זכו ליום חופשי, ומחר ישובו לאימונים ולהכנות לקראת משחק הבית האחרון של הקבוצה העונה, ממנו יעדר הקשר טל מעבי שצבר 5 כרטיסים צהובים. מיד לאחר המשחק יחלו השחקנים הזרים של המועדון לצאת מהארץ לחופשות בארצות מולדתם. היחידי שהבטיח את חזרתו לארץ בתום הפגרה נכון לכרגע, הוא הבלם לואיס מרין, שהאריך את חוזהו לאחרונה בקבוצה לשנתיים נוספות. שאר השחקנים עדיין לא קיבלו הודעה באשר לעתידם, כאשר ההערכות הן שהחלוץ תיירי טאזמטה, החתום לעונה נוספת בקבוצה, ככל הנראה ימשיך, וזאת בהנחה שמתיאוס לא ימצא חלוץ טוב יותר. החלוץ פרנסיס קיויו, שחתום אף הוא לעונה נוספת, ככל הנראה יסיים את דרכו בקבוצה, והמועדון ייאלץ לפצותו על הפרת החוזה.

הקשר הקולומביאני, חורחה לופז, צפוי לקבל הודעה על כך שהקבוצה אינה מתכוונת לממש את האופציה לעונה נוספת. באשר לחלוץ, אוקצ'ה, שרוצה מאוד לעבור ולשחק באירופה, ממתינה נתניה להיתפתחויות. כזכור, שלוש קבוצות מצרפת וקבוצה מהליגה האוסטרית גילו התענינות בחלוץ במהלך החודשים האחרונים, אולם בסופו של דבר זה לא הוביל לשום מקום. גם מיורקה הספרדית שיגרה ערב המשחק נגד בית"ר נציג מטעמה לעקוב אחר אוקצ'ה, אבל היכולת החלשה שלו ושל שאר השחקנים בקבוצה, שספגו תבוסה בטדי הובילה להחלטה לרדת מהשחקן. במידה והחלוץ לא ימצא קבוצה באירופה נתניה תכבד את חוזהו גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully