וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירצקי הציע לשביט אלימלך חוזה לשנתיים

יצחק סולומון

26.5.2008 / 20:59

יו"ר עירוני קרית שמונה הציע לשוער 130 אלף דולר לעונה, ואלימלך ביקש מספר ימים להשיב על ההצעה. מישל דיין לוחץ

יושב ראש עירוני קריית שמונה, איזי שירצקי, נפגש היום (שני) שוב עם השוער שביט אלימלך, במטרה לסכם עימו את המשך ההתקשרות בין שני הצדדים. בפגישה שדרג שירצקי את הצעתו האחרונה, כאשר העמיד את החוזה על שנתיים, בהם אמור אלימלך להשתכר כ- 130 אלף דולר בעונה. אלימלך ביקש מספר ימים לחשוב על ההצעה, ועד סוף השבוע אמורים העניינים להיסגר.

ההתלבטות הגדולה של שביט אלימלך היא המרחק ממשפחתו באזור המרכז. ייתכן ומשפחתו תעבור להתגורר בקריית שמונה. הדובר עדי פרג': "אכן הצענו לשביט חוזה לשנתיים במטרה שיסיים אצלנו את הקריירה. אנחנו מאמינים שהנושא ייסגר".

מי שלוחץ מאוד לסגור את הסיפור עם אלימלך הוא המאמן מישל דיין, שרוצה שוער בכיר בשער. בקרית אומרים כי אחת המטרות בהחתמת אלימלך היא כדי שיכשיר את שוער העתיד של המועדון, דני עמוס, החתום על חוזה ארוך טווח.

היום נפגשו בירושלים היו"ר שירצקי והמאמן מישל דיין, וסגרו מספר נושאים הקשורים בעונה הבאה. בין היתר סוכם כי מחנה האימונים יתקיים באמצע חודש יולי בהולנד, במתקן בו התאמנה הקבוצה בעונה שעברה.

היום קיימה הקבוצה אימון שגרתי. המאמן רן בן שמעון מתחבט לגבי ההרכב שיעלה בשבת, מול מכבי נתניה, שייקבע אם הקבוצה תעפיל לאירופה בעונתה הראשונה בליגת העל. בן שמעון ייאלץ להסתדר ללא שלושה שחקנים בכירים: עבאס סוואן ויניב לביא המורחקים, וגיא צרפתי המורחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully