וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה באמת קיבלה נצרת עילית תמורת העברת איתי שכטר?

יצחק סולומון

26.5.2008 / 20:42

בקבוצה מהצפון רוצים לחזור ללאומית, ומפנטזים לקבל תגמולים על מכירת החלוץ, אבל אף אחד לא יודע היכן החוזה, ומה בדיוק כתוב בו

אחרי נשירת הקבוצה לליגה הארצית, בהפועל נצרת עילית מחפשים כל מקור כסף אפשרי, כדי לבנות קבוצה חזקה שתתמודד בעונה הבאה על החזרה לליגה הלאומית. במסגרת ניסיונות החיפוש ביקשו בנצרת עילית לבדוק האם מגיעים להם עוד כספים מעסקת העברת איתי שכטר למכבי נתניה, והאם מכירה עתידית של השחקן לאירופה, תניב הכנסה נוספת. אלא שחוזה המכירה למכבי נתניה נעלם באורח מסתורי, וראשי נצרת עילית מתקשים לבדוק את הנושא.

יו"ר נצרת עילית, רוני ליקוורניק, משער: "אני לא יודע איפה החוזה של שכטר. הוא בטח נקבר באיזה מקום. אין לי מושג איפה הוא. לא בדקנו בבקרת התקציבים עד כה, כי היו לנו דברים יותר דחופים לטפל בהם. זה סיפור מלפני שנתיים, ואני באמת לא יודע איפה המסמכים. העסקה הייתה כשעדיין לא הייתי יושב ראש".

כמה שילמה מכבי נתניה לנצרת עילית תמורת שכטר? לליקוורניק אין שמץ של מושג. אבל אביו של השחקן, נחי שכטר, טוען: "במקרה של ההעברה של איתי לאירופה, נצרת עילית לא תזכה לנתח, כי נתניה שילמו חצי מיליון דולר והוא כולו בבעלות של נתניה".

לעומתו, קובי בלדב, אז מנכ"ל נתניה, מדבר על סכומים אחרים: "300 אלף דולר, זה היה סכום ההעברה. מכבי נתניה רכשה את מלוא הכרטיס ובזה נגמרה העסקה. לנצרת עילית אין שום זכות על איתי".

אחת הטענות בננצרת עילית היא שהידידות רבת השנים בין בלדב, למי ששימש כיושב ראש נצרת עילית, אבשלום נוריאל, היא הסיבה ששכטר הגיע לנתניה, לאחר שכבר הגיע להבנות עם מכבי תל אביב, שזעמה בעקבות בריחתו של שכטר, ואף איימה לתבוע את המעורבים בפרשה.

איתי שכטר שופך אור: "מכבי תל אביב הייתה אחת האופציות, לא הייתי סגור במכבי תל אביב. היו דיבורים עם מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, מכבי פתח תקווה, וכמובן נתניה. חתמתי במכבי נתניה ואני מאושר שחתמתי שם. אין קשר לידידות של נוריאל ובלדב. התייעצתי עם המון אנשי כדורגל, והגעתי למסקנה שהמקום הכי נכון בשבילי זה מכבי נתניה, וכך קרה".

בלדב: "לא היה שום מחטף"

קובי בלדב טוען שמי שהביא את שכטר לנתניה היה בכלל אייל ברקוביץ, ששימש אז כמנג'ר הקבוצה. "אייל פנה אליו. הוא ישב אתו. איתי לא סגר במכבי תל אביב, לא היה שום מחטף. אני חבר טוב של אבשלום נוריאל, אבל זה לא קשור לעסקה".

אבשלום נוריאל מסר בתגובה באמצעות אשת יחסי הציבור שלו, רחלי גולדבלט: "החוזה של איתי שכטר, כמו כל שאר החוזים של שחקני הפועל נצרת עילית, נמצאים במשרדי הקבוצה, והועבר באופן מסודר ומקצועי להנהלה החדשה. טוב תעשה ההנהלה החדשה, אם במקום להוציא דיבתה רעה של ההנהלה הקודמת, תעשה ימים כלילות על מנת להחזיר את הקבוצה למצבה הטובה כפי שהיה בימי ההנהלה הקודמת".

  • עוד באותו נושא:
  • איתי שכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully