וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוי ויי, אוי ביי

26.5.2008 / 14:08

הסלאגר של פיטסבורג שוב רשם חבטת ניצחון על הקאבס - 5:6. המטס חזרו להפסיד, אוקלנד טאטאה את בוסטון והיאנקיז את סיאטל

פיטסבורג - שיקגו קאבס 5:6

אחרי שהכיש את הקאביז ביום שבת, עשה זאת ג'ייסון ביי שוב. ביי חבט את הכדור המנצח באינינג ה-11, ושיחזר את הניצחון באקסטרה אינינגס מהיממה שלפני. יתרה מכך - הקאביז שוב הובילו באינינג התשיעי, וכמו קרי ווד גם קרלוס מרמול שבר שמירה וגרם להמשך המשחק. לואיס ריבאס חבט לשני הומרים וקסאווייר ניידי הוסיף אחד בפיטסבורג, אלפונסו סוריאנו עשה זאת בשיקגו. דמאסו מארטה עם הניצחון, ג'ון ליבר עם ההפסד.


קולורדו - ניו יורק מטס 1:4

ג'ון מיין הרשה לסת' סמית' הומר ראשון במייג'ורס. איתרע מזלו וזה היה הומר בן שלוש ריצות שעשה את ההבדל במשחק, והקנה למיין הפסד רביעי העונה. ארון קוק גמא את כל המרחק עם תשעה ושלושה, אבל הרוקיז, בעונה גרועה עד כה, לא יכולים בלי קצת מזל רע, וכעת נכנס מאט הולידיי לרשימת הפצועים בגלל פציעה בשריר הארבע ראשי.


יוסטון - פילדלפיה 15:6

ביתרון 4:6 קרס הבולפן של יוסטון באינינג השישי, ואיפשר לפיליז לחגוג על פרננדו ניבי ודייב בורקובסקי עם חמש ריצות בשישי ועוד שש בשביעי. צ'ייז אטלי, פאט ברל וג'ף ג'נקינס חבטו להומרים, וחיפו על משחק חלש של קול האמלס. רודי סיאנז זכה בניצחון, קרלוס לי חבט להומר והכניס ארבע ריצות ביוסטון.


סן דייגו - סינסינטי 9:12

ככה מקבלים שניים במחיר אחד - 18 אינינגים של משחק מתיש, שבסיומם חבט אדריאן גונזאלס להומר בן שלוש ריצות על אדינסון וולקז (מגיש פותח שהחליף את ארון הראנג, עוד פותח) וסגר את הסיפור. זה אפילו לא היה המשחק הארוך העונה של הפאדרס, שלפני חודש כבר שיחקו 22 אינינגים מול קולורדו. ברנדון פיליפס ואדם דאן עם הומרים לסינסינטי, סקוט היירסטון, קווין קוזמנוף ופול מקאנולטי ירו רחוק בנוסף לגונזאלס בסן דייגו, ג'וש בנקס זכה בניצחון.


לוס אנג'לס דודג'רס - סן דייגו 3:4

גם המשחק הזה הסתיים באקסטרה אינינגים, אבל הפעם בקצת פחות מ-18. אנדרה אית'ייר חבט את כדור הניצחון, כשקלייטון קרשאו (יש קשר לניק?) רושם הופעה יפה בפתיחה שלו במייג'ורס עם שישה ושבעה. לואיס מאצה עם הומר ראשון, טקאשי סאיטו זכה בניצחון. בקרדינלס רשם מייק פאריסי את ההפסד.


אטלנטה - אריזונה 9:3

מייכה אווינגס זכה בניצחון שישי העונה, בזכות גראנד סלאם של אריק בירנס, שיוצא מתקופת סלאמפ, על טום גלאווין המפסיד באינינג החמישי. הומר גם לכריס יאנג באריזונה, כשאווינגס עצמו מסיים יום לא שגרתי על הצלחת ב-0 מ-3 ושני סטרייקאאוטים.


פלורידה - סן פרנסיסקו 6:8
פלורידה - סן פרנסיסקו 4:5

כמה טוב שיש את הג'איינטס כדי לשפר לעצמך את הסטטיסטיקה. במשחק הראשון (6:8), חבטו ג'רמי הרמידה, חורחה קאנטו והלהיט של ה-NL העונה, דני אוגלה, להומרים על פטריק מיש והעניקו ניצחון למארק הנדריקסון החלש, כשקווין גרג שומר בהצלחה. במשחק השני (4:5) חבט אוגלה את סינגל הניצחון באינינג התשיעי על טיילר ווקר והעניק ניצחון ל... גרג. הומר לחורחה קאנטו בפלורידה, המארלינס עושים חיים ב-NL מזרח עם מאזן 20:28.


וושינגטון - מילווקי 6:7

אלייג'ה דיוקס נכנס באינינג התשיעי לבסיס הבית על הגשה פראית של גיירמו מוטה, והעניק ניצחון לג'ון ראוש. ארון בון עם הומר לוושינגטון וקורי הארט עם אחד למילווקי.

מקבלים שטיפה במערב

אוקלנד - בוסטון 3:6

ג'ון לסטר חזר אחרי הופעת נו היטר, וכמו שקורה הרבה פעמים אחרי הופעת נו היטר - רשם הפסד בתצוגה לא משכנעת של חמישה אינינגים. מהצד השני היה ג'ו בלנטון סולידי עם שישה ושבעה, יוסטון סטריט שמר והאייז טאטאו את הרד סוקס. ג'ק קאסט חבט להומר באוקלנד, דייויד אורטיז עשה זאת בבוסטון.


ניו יורק יאנקיז - סיאטל 5:6

היאנקיז הפעילו קצת מהיאנקי מג'יק הישן והטוב, עם ארבע ריצות שביצעו מהפך באינינג השמיני והעניקו להם סוויפ בסדרה וניצחון חמישי רצוף. חוזה מולינה חבט את כדור הניצחון שביצע את המהפך, אדוואר רמירז זכה בניצחון ומריאנו ריברה בשמירה. ג'יי ג'יי פאץ עם שבירת השמירה וההפסד, הומר לאיצ'ירו סוזוקי בסיאטל.


שיקגו וייט סוקס - לוס אנג'לס איינג'לס 2:3

חוזה קונטרראס הגיש שמונה אינינגים וקטל 10 מלאכים בהופעה כוחנית, אבל בניצחון זכה סקוט ליינברינק, בזכות הומר של קרלוס קוונטין באינינג התשיעי על ג'ון לאקי, שהיה מצויין בזכות עצמו עם שמונה אינינגים של עבודה. לקוונטין היה זה הומר שני במשחק, גארי מת'יוס עם הומר שלא הספיק למלאכים לסוויפ.


קליבלנד - טקסס 2:1

בן פרנסיסקו, שהיה כוכב הימים האחרונים בקליבלנד, שגה באינינג העשירי באיסוף סינגל פשוט ושלח את ג'רוד סלטאלמקיה מהבסיס הראשון עד לבית, כדי להעניק לג'יימי רייט ניצחון ולסי ג'יי ווילסון את השמירה. מסאהידה קוביאשי עם ההפסד.


טורונטו - קנזס סיטי 1:3

דסטין מקגאוון הגיש שבעה וטיגן שבעה, והמשיך סדרה מצויינת של המגישים של הבלו ג'ייז, שעלו למאזן 25:27. שמירה לבי ג'יי ריאן, שישה וחמישה לגיל מש בהפסד.


טמפה ביי - בולטימור 4:5

בעוד טוני פארקר והחברים מסן אנטוניו מרסקים את הלייקרס, אבאן לונגוריה חבט/ה לדאבל ניצחון באינינג התשיעי וניצח/ה את האוריולס. טרוי פרסיבל זכה בניצחון, קרלוס פניה חבט להומר וג'ורג' שריל רשם את ההפסד.


דטרויט - מינסוטה 6:1

יממה אחרי ההתפוצצות הגדולה של הטייגרס הרגיע גלן פרקינס את העניינים, עם 7.2 אינינגים משובחים וארבע הכשות. עד לאינינג השמיני היה המשחק על מצב של שוויון, כשג'סטין ורלאנדר מגיש שבעה אינינגים טובים לדטרויט. אבל אז רשמו הטווינס ארבע ריצות, כולן מהמחבט של ג'ייסון קובל, שירה לגראנד סלאם על פרנסיסקו קרוסטה בדיוק ביום הולדתו ה-26.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully