וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן יצטרף למיליונרים

אסף שקד

26.5.2008 / 11:51

בבית"ר ירושלים סימנו את חלוץ מכבי חיפה כמטרת הרכש הראשונה שלהם לעונה הבאה. גורם בקבוצה: "המשא ומתן לא הולך להיות פשוט"

בבית"ר ירושלים ממשיכים את ההכנות לעונה הבאה כשהנושא החם ביותר הוא הכוונה לצרף את יניב קטן לשורות הקבוצה כבר בשבועות הקרובים ובכך לבצע רכישה ראשונה לקראת העונה הבאה. בבית"ר הבינו שהסיכויים שעמית בן שושן ישאר גם לעונה הבאה נמוכים והשבוע לאחר שהשיחות בין החלוץ לבין הקבוצה הבלגית בריחוסט עלו שלב- החליטו בבית"ר לבדוק אופציות חיזוק אחרות בעמדת החוד.

הצעה רשמית מהבלגים טרם קיבלו בבית"ר, אך כמו שקרה בתחילת השנה עם ברק יצחקי, המו"מ עם הקבוצה הבלגית מתקדם מאוד והשבוע אמורה להתקבל במשרדי הקבוצה הצעה רשמית מבריחוסט בה היא תבקש לרכוש את כרטיסו של בן שושן.

יצחק שום ראה את המהלך כבר לפני כשבועיים והחל לגשש אצל מכבי חיפה בנושא יניב קטן. לפני כשבוע, כשהמצב בין קטן לקבוצתו עלה על שרטון, נכנסה בית"ר ירושלים לתמונה ובין הצדדים החלו מגעים חשאיים. שום, שאימן את קטן במכבי חיפה, מעריך מאוד את השחקן ולחץ על הנהלת הקבוצה להנחיתו כבר בשבועות הקרובים בבית וגן על מנת שימלא את המשבצתשל בן שושן.

גורם בכיר בבית"ר ירושלים אמר היום: "כמו שהדברים נראים, בן שושן יעזוב אותנו לבלגיה וגם משיחות שקיימנו עימו הבנו את המצב הזה. יצחק שום מאוד מעריך את יניב קטן וזה השם הראשון שעלה כאפשרות להחליף את בן שושן. כמובן שהמו"מ עם מכבי חיפה לא הולך להיות פשוט – אבל כמו שסימנו שחקנים בשנתיים האחרונות כדוגמת זנדברג וגרשון והנחתנו אותם בסופו של דבר בבית"ר ירושלים, ככה אנו מאמינים שיהיה גם הפעם".

גם שחקנים בקבוצה ששיתפו פעולה עם יניב קטן בעבר במכבי חיפה, מודעים למהלך וממתינים להגעתו של החלוץ: "זאת יהיה סגירת מעגל מושלמת", אומר אחד השחקנים, "סה"כ שלוש-ארבע שנים חלפו ופתאום חצי מהסגל שהביא אליפויות למכבי חיפה - נמצא בבית"ר ירושלים. משיחות עם יניב הבנתי שהוא מחכה להגיע לכאן וגם אני חושב שאחרי כל מה שהוא עבר במכבי חיפה זה יהיה רענון בשבילו להגיע לכאן. מה שבטוח הוא ירגיש כאן כמו בבית, לפחות מבחינת השחקנים שמסביבו".

החלוץ שהרוויח במכבי חיפה מעל חצי מליון דולר בעונה, יצטרך להתרגל בבית"ר ירושלים לחוזה נמוך בהרבה ממה שהיה רגיל אליו. בבית"ר לא מתכוונים לשלם לשחקן סכומים יוצאי דופן והוא אמור להסתכל כ-350 אלף דולר לעונה, שכר שלמעשה יהיה ירידה משמעותית למה שהוא היה רגיל במכבי חיפה.

ההתאחדות אישרה לבית"ר לארח את סכנין ביום שישי

אמש קיבלה הנהלת הקבוצה אישור מההתאחדות לכדורגל לארח את משחק הליגה הקרוב מול סכנין ביום שישי ולא ביום שבת בעקבות הבעייתיות באירוח המשחק ביום שבת עקב ההכנות ליום ירושלים. בעירייה לא קיבלו את ההחלטה ברוח טובה והסבירו כי קיום המשחק ביום שישי זהה לקיום המשחק ביום שבת, וכעת יצטרכו בבית"ר להפעיל לחצים על העירייה על מנת לקיים את המשחק ביום שישי.

בתוך כך, רשימת הנעדרים למשחק שינעל את העונה מתארכת ואחרי שדרק בואטנג ספג כרטיס אדום מול קריית שמונה ו"סידר" לעצמו חופשה מוקדמת, היום התברר כי גם עידן טל יחמיץ את המשחק. הקשר שסוחב מזה כחודש פציעה, עבר אמש מספר טיפולים ולאחר שקיבל זריקה הצטווה לנוח כשבועיים, בעקבות כך הוא יעדר מהמשחק מול סכנין.

גם צמד החלוצים עמית בן שושן ואנטונל רומולו נמצאים בספק למשחק ובמידה וכן יהיו כשירים השניים צפויים לשבת על הספסל. עבור השניים אגב, זה עשוי להיות המשחק האחרון במדי בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully