וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון הוכנבוים חתם בהפועל עכו לעונה הבאה

אייל בן יעקב

26.5.2008 / 11:15

המאמן, שהשאיר את הקבוצה בלאומית, ימשיך. הפועל ר"ג החתימה לעונה נוספת את חסן, דאוטורו ורביבו. באחי נצרת ינסו להשאיר את סילבס ולהחתים שלושה חלוצים

ירון הוכנבוים, מי שהגיע העונה להפועל עכו כמאמנה השלישי, חתם היום (שני) לעוד שנה בקבוצה. המאמן שהגיע בכדי להשאיר את הפועל עכו בליגה, ועמד במשימה הקשה רק במחזור הסיום של הליגה, מוערך מאוד על ידי ההנהלה והשחקנים, והצעד הראשון בהתארגנות לעונה הבאה היה לסגור איתו.

"אני שמח שנשארנו בליגה", אמר הוכנבוים. "הבטחתי ליושב הראש ציון ויצמן שנישאר בליגה וקיימתי. עכשיו פנינו לעונה הבאה. כבר השבוע נשב על התוכניות".

"המאמן מכיר את המועדון ויש לו ניסיון בליגה", אמר יו"ר הפועל עכו, ציון ויצמן. "הוא מאמן מודרני עם הרבה מרץ ומתאים למנטאליות ולמקום. נפיק את הלקחים שטעינו מהעונה הקודמת. עד הדקה ה-90 בעונה שעברה לא ידענו איפה אנחנו נמצאים, ועכשיו אנחנו עדיין נרגעים".

הפועל ר"ג שומרת על השורות

בהפועל רמת גן, שרק עלתה ללאומית בתחילת השנה, בהחלט מרוצים מהעונה שהייתה להם. המאמן יובל נעים יישאר גם בעונה הבאה, ובהנהלה מאוד מרוצים ממנו ואף מגדירים אותו כ"מאמן מצוין". כמו כן, דאגה הקבוצה להחתים לעונה הבאה מספר שחקנים מרכזיים - ג'ורג' דאטורו, קובי חסן, שי רביבו, אבי סופר, אלי לוי, ודנדי אוקונגו.

בקבוצה ייעשה ניסיון לצרף ארבעה חמישה שחקנים חדשים כשהשוער יניב והבה צפוי לעזוב. המגמה היא לצרף יותר שחקנים בעלי ניסיון בליגה, ופחות שחקנים צעירים.

שמעון הדרי ימשיך במכבי אחי נצרת

שמעון הדרי מאמן הקבוצה חתם כבר על חוזה חדש וימשיך איתה. בהנהלה שמטרתה העיקרית העונה הייתה לשרוד בליגה, מגדירים את העונה כמוצלחת מאחר והיעדים יושמו להישאר ולא היו מאבקי תחתית. יו"ר הקבוצה, קעיד אבו עייאש ביקש מהדרי ומעוזרו נג'ואן גרייב להכין רשימה של השחקנים שהם רוצים עד לסוף חודש מאי.

המטרה של הקבוצה היא לסגור את הסגל עד לאמצע חודש יוני, כפי שעשו בעונה שעברה. בקבוצה מעוניינים להביא שלושה חלוצים חדשים מאחר וכל שחקני ההתקפה שהיו העונה צפויים לעזוב.

קרלוס סיבליוס צפוי לעבור לקבוצה מליגת העל כשבין המתעניינות בו נמצאות סכנין ואשדוד, מהראן לאלה מעוניין לעבור לליגת העל ושלומי טולדו וויטלי לנדב ישוחררו. גם בקישור צפויים שינויים כשרם סטי צפוי לחזור להפועל ירושלים קבוצת הבית שלו. המאמצים המרכזיים של ההנהלה והצוות המקצועי יהיו להחתים את חיים סילבס, מלך הבישולים של הליגה והשחקן המצטיין של אחי נצרת העונה.

* בעירוני רמת השרון ההכנות לעונה הבאה טרם התחילו מאחר והבעלים של הקבוצה, האחים בועז ויוסי מולדבסקי, טרם החליטו האם ברצונם להמשיך ולהחזיק בקבוצה גם בעונה הבאה. ראש עיריית רמת השרון, איציק רוכברגר, צפוי להיפגש עם האחים במטרה לשכנעם להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully