וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה בסיבוב השני של גביע אופ"א

אריק רחמיאן

25.5.2008 / 19:09

קבוצתו של מתיאוס תשחק בשלב המוקדמות השני בגביע אופ"א, ועלולה לקבל יריבה עדיפה. במועדון מקווים להישארותו של אבי סטרול

על פי טבלת הדירוג שמתפרסמת באתר אופ"א, מכבי נתניה תשחק בסיבוב המקודמות השני של המפעל, ותפתח את משחקיה במהלך חודש אוגוסט. זאת מכיוון שנתניה, שהבטיחה את המקום השני בליגה, היא הנציגה הבכירה של ישראל בגביע אופ"א מאחר ובית"ר ירושלים זכתה בדאבל. נתניה לא תהיה מדורגת ועלולה לקבל הגרלה קשה.

חלק מירבותיה האפשריות: בשיקטאש הטורקית, אריס סלוניקי ואא"ק אתונה היווניות, לבסקי סופיה וליטקס לובץ' הבלוגריות וכן הכוכב האדום בלגרד. כמו כן עשויה הקבוצה לקבל קבוצה שתעפיל לאופ"א מהאינטרטוטו ממדינות כמו: איטליה, ספרד, פורטוגל או שוויץ. בקבוצה, כמו גם בהתאחדות הכדורגל, מחכים לקבל אישור רשמי מאופ"א בנושא.

המנג'ר, לותר מתיאוס אמור להגיע לארץ לקראת ה-10 ליוני אז יחל את עבודות ההתארגנות של הקבוצה לעונה הבאה. עד אז, מקיים המנג'ר קשר הדוק עם עוזרו, דוד פיזנטי, אשר מיישם חלק ממשימות ההתארגנות שתוכננו על ידי מתיאוס ערב חזרתו לגרמניה.

למרות שבנתניה זכו לאירוח מופתי בקריית אליעזר בעונה שעברה בגביע אופ"א, ישנם סיכויים גבוהים שמשחקי הבית במסגרת הארופאית יתקיימו בבלומפילד, זאת בשל הגישה הנוחה לאוהדי הקבוצה. יחד עם זאת בנתניה מדגישים שטרם התקבלה החלטה בנושא ואופציית קרית אליעזר נשקלת גם כן.

למרות שלאיש משחקני המועדון אין סעיף למענקי השתתפות בגביע אופ"א, גם הפעם בדומה לעונה שעברה ממתינים השחקנים להחלטת הבעלים דניאל יאמר להעניק להם בונוס על השתתפותם במפעל אירופאי, ולא מן הנמנע שהקפטן לירן שטראובר ישוחח על כך בימים הקרובים עם יאמר.

בעונה שעברה העניק הבעלים ביוזמתו בונוס מיוחד לשחקנים שזכו בסוף שבוע זוגי במלון באילת. שחקן בקבוצה אמר היום: "אין לי בכלל ספק שדני יצ'פר אותנו כמו שהוא הפתיע אותנו בעונה שעברה". אגב, על פי הידוע ,למאמן ראובן עטר מובטח בחוזהו מענק מיקום והשתתפות במפעל האירופי.

בנתניה ממתינים להחלטתו של הבלם, אבי סטרול באשר ליציאתו לחו"ל בעונה הבאה. סטרול זכה במהלך המשחק האחרון לקריאות מצידם של האוהדים להישאר, וגורם בנתניה אמר היום: "אני מקווה שהקריאות של האוהדים עשו משהו לאבי והוא יחליט להשאר בקבוצה". סוכנו של השחקן, רונן קצב, שוחח במהלך השבוע האחרון עם יאמר מספר פעמים בעניינו של סטרול, ועל פי הידוע יאמר הציעה לשדרג את חוזהו של השחקן באופן משמעותי על מנת לשכנעו לחתום על חוזה ארוך טווח בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully