וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט, רק כמעט

25.5.2008 / 17:50

ג'סטין דושר מאוקלנד פלירטט עם נו היטר אבל הסתפק בניצחון 0:3 על בוסטון. שמירה מספר 21 לפרנסיסקו רודריגז, ניצחון למטס

אוקלנד - בוסטון 0:3

עד לעונה שעברה היה ג'סטין דושר מגיש מחליף באוקלנד. העונה הוא קיבל את ההזדמנות, הראה יכולת טובה וכמעט שגם רשם נו היטר. דושר סיים את המשחק עם שמונה אינינגים, ארבע הכשות ורק חבטה אחת, אותה הרשה באינינג השביעי. ג'וש בקט עם ההפסד למרות שבעה ותשעה, יוסטון סטריט עם השמירה וריאן סוויני עם הומר לאייז.


ניו יורק יאנקיז - סיאטל 6:12

הרעמים ברובע ברונקס חוזרים להשמיע קולם, עם ניצחון רביעי ברציפות. בובי אבריו וג'ייסון ג'יאמבי חבטו להומרים בהפגזה, שהחלה עם ארבע ריצות באינינג השני ונמשכה אחר כך, למרות שבמעלה השלישי ספג מייק מוסינה ארבע ריצות. מוס סיים עוד משחק לא משכנע עם ניצחון, קרלוס סילבה נחבט כהוגן בהפסד. הומרים בסיאטל לחוזה וידרו, אדריאן בלטרה וריצ'י סקסון.


טורונטו - קנזס סיטי 0:6

אחרי ההופעה המשובחת של רוי האלאדיי ביום שישי הגיע גם ג'סי ליץ' בפורמה טובה. העלוקה הגיש תשעה אינינגים מלאים בדרך לשאט אאוט הראשון שלו בקריירה. וכן - גראנד סלאם של בראד ווילקרסון באינינג הראשון בהחלט עזר. לוק הוצ'באר עם ההפסד.


טמפה ביי - בולטימור 4:11

הרייז מרגישים הרבה יותר טוב בבית, ובמיוחד רעייתו של טוני פארקר, אבאן לונגוריה, שרשמה משחק ענק של שני הומרים ושישה ריביז. אדווין ג'קסון זכה בניצחון וסטיב טראקסל בהפסד, כשלוק סקוט הלוהט חובט להומר באוריולס.


שיקגו וייט סוקס - לוס אנג'לס איינג'לס 2:0

נחשו מי בא לעבודה? מי שאף פעם לא יוצא מהעבודה, פרנקי "24/7" רודריגז. קיי-רוד רשם שמירה מספר 21 העונה, שבאה אחרי משחק פנטסטי של ג'רד וויבר ההולך ומשתפר, עם שמונה ושישה. ולאדימיר גררו חבט להומר מספר 7 העונה, על הראש של ג'ון דאנקס המפסיד.


קליבלנד - טקסס 2:5

אחרי שבעה הפסדים רצופים בא סופסוף ניצחון של האינדיאנס, כשקליף לי חוזר לעצמו לאחר ההופעה הכולת בסינסינטי עם 6.2 אינינגים ושמונה חשמולים. בן פרנסיסקו, שהומר שלו נגזל אור ליום שבת, חבט הפעם להומר חוקי וג'וני פראלטה הוסיף הומר משלו. ג'ו בורובסקי חזר כדי לשמור בהצלחה בפעם השלישית העונה, סקוט פלדמן עם ההפסד.


דטרויט - מינסוטה 3:19

מגליו אורדונייז והטייגרס כילו את זעמם בבוף בונסר והטווינס, כששני הומרים ושישה ריביז של אורדונייז העניקו לטייגרס ניצחון ענק. עד כמה שזה מפתיע, רק אורדונייז הגיע רחוק בדטרויט, כשפלאסידו פולאנקו רושם ארבע חבטות. בונסר עם ההפסד, כמובן, אחרי תשע ריצות בשלושה אינינגים, הומר לאלקסי קאסייה במינסוטה, 6.1 אינינגים לנייט רוברטסון בניצחון.

הנחמות הקטנות של המטס

קולורדו - ניו יורק מטס 9:2

טוב שיש את הרוקיז, בחולם ובשורוק, כדי לרפא את החוליים של קבוצות הליגה. ניק אוואנס חבט לשלושה דאבלים במשחק הבכורה שלו במייג'ורס, קלאודיו ורגאס הגיש שבעה וטיגן שלושה ודייויד רייט וקרלוס דלגדו חבטו להומרים. מאט הולידיי עם הומר מספר 8 העונה לקולורדו, הפסד לג'ף פרנסיס.


לוס אנג'לס דודג'רס - סט. לואיס 4:0

קייל לוהש הגיש שישה אינינגים סולידיים, במהלכם טיגן חמישה חובטים, והכריע את בראד פני שנכנע לאחר אינינג שלישי רע שבמהלכו רשם ארבע ריצות חובה. להוציא את האינינג הזה, לפני הייתה הופעה טובה עם שבעה וחמישה.


סן דייגו - סינסינטי 7:2

ברונסון ארויו הגיש 6.1 אינינגים והימם תשעה חובטים, ג'ואי ווטו חבט להומר והוסיף ארבעה ריביז והרדס ניצחו את וויל לדזמה והפאדרס המקרטעים.


אטלנטה - אריזונה 1:3

רנדי ג'ונסון הגיש שישה אינינגים וטיגן עשרה חובטים, אבל ההופעה המצוינת שלו לא הספיקה לחובטים של הדיאמונדבקס, שנכנעו למגישי הברייבס למרות שהפותח, חורחה קמפאיו, הגיש רק ארבעה אינינגים. באינינג התשיעי ירה ג'ף פרנקור להומר בן שתי ריצות על צ'אד קוולס והעניק לבליין בוייר ניצחון. דאג סלייטן עם ההפסד.


יוסטון - פילדלפיה 3:4

בריאן מולר הגיש שישה אינינגים סולידיים, דאג ברוקייל בן ה-41 סגר בהצלחה והאסטרוס העלו את מאזנם ל-22:29. הומר לריאן הווארד בפילי, הפסד לברט מאיירס.


פיטסבורג - שיקגו קאבס 4:5

ג'ייסון ביי נצץ בפיטסבורג עם הומר ובאינינג ה-14 גם סינגל מנצח מידיו של מייקל וורץ, כדי להעניק את ה-W לג'ון גראבו והפייראטס. זה קרה לאחר שקרי ווד שבר שמירה בפעם הרביעית העונה באינינג התשיעי.


וושינגטון - מילווקי 5:2

הקרב בן שתי הקבוצות המאוד לא משכנעות הסתיים בניצחון של סת' מקלונג, שהגיש חמישה אינינגים עבור הברוורס. מייק קמרון וקורי הארט חבטו להומרים, סלומון טורס רשם את השמירה. הפסד לג'ון לנאן, הומר ללסטינגס מילדג' בשורות הנשיונאלס.


המשחק בין פלורידה לסן פרנסיסקו נדחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully