וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תאומים טוב בלחרטט"

קרן שמש

25.5.2008 / 14:49

בהנהלת הפועל תל אביב לא מאמינים לנציגו של סמי סגול המבטיח להביא רוכש לקבוצה: "הכל דיבורים, אנחנו הולכים לעונה עם תקציב נמוך"

בבוקר שאחרי הבטחת ההישארות בליגה אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה (1:2), עסקו בהפועל תל אביב בעתיד ההנהלה של הקבוצה. "משה תאומים טוב בלחרטט, בינתיים אין לו שום משקיע ואף רוכש פוטנציאלי לקבוצה." כך אומר גורם בקבוצה שמבקש להחזיר את האוהדים והשחקנים למציאות ומוסיף: "הוא לא אומר כלום לאף אחד ולא נראה שיש משהו, הפועל תל אביב הולכת לעונה הבאה עם תקציב נמוך אלא אם כן תהיה הפתעה".

"אומרים שתאומים בנסיעות מסתובב בחו"ל מחפש משקיע, סוגר פרטים עם משקיע, אומרים המון דברים", ממשיך הגורם. "יכול להיות שמאוד רוצים למכור את הקבוצה אבל לא נראה שיש משהו, זה הכל דיבורים, בהרמת כוסית האחרונה שהייתה בפסח תאומים הבטיח לכל השחקנים קבוצה חזקה יותר בשנה הבאה, קבוצה עם תקציב גבוה, הוא ביקש מכולם להיות רגועים שהעתיד מבטיח, אחרי זה ששאלו אותו אנשים מהפועל בצד אם יש משקיע או האם באמת צפוי להיות תקציב גדול בעונה הוא באה הוא ענה ואמר, 'אמרתי להם סתם בכדי שלא תרד להם המוטיבציה'. זה בערך מסביר כמה צריך להאמין לתאומים".

שחקני הקבוצה יצאו לחגוג אמש את הבטחת ההישארות ביום ההולדת של הבלם הצעיר רמי דואני. השחקנים זכו ליומיים של חופש מאימונים ויתחילו בהכנות לקראת במשחק האחרון מול הפועל כפר סבא ביום שלישי, "התחושה היא באמת טובה, אתמול הייתה הרגשה של זכייה באליפות, תחושה משחררת אחרי כל הלחץ של החודשים האחרונים באמת כיף, האווירה היא מאוד טובה", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

אוהדי הקבוצה שלחו הבוקר זר פרחים המלווה במכתב תודה לביתו של אלי גוטמן כאות הוקרה על תרומתו לקבוצה והחיבור עם הקהל.

בקבוצה מיהרו להגיב אמש לטענות כי בכוונת הקבוצה לשחרר את השחקנים הזרים לחופשה מוקדמת ולא לשתפם במשחק מול הפועל כפר סבא, הפועל תל אביב ביקשה להבהיר כי"הקבוצה תנהג לפי התקנון, ולא ישחררו שחקנים לחופשה אם זאת הבלם הבולגרי אלין טופוזאקוב, שנפצע אמש במשחק, צפוי לעבור בדיקות בימים הקרובים ולא בטוח שיהיה כשיר למשחק הקרוב.

גוטמן, שחתם בשבוע שעבר לאימון הקבוצה לעונה נוספת, יתפנה השבוע להתחיל בהכנות לקראת העונה הבאה, כאשר בהפועל מתכוונים לכבד את רוב החוזים הקיימים בקבוצה. הפועל תל אביב תשמח להחזיר לשורותיה את סלים טועמה, אך טרם הוגשה בקשה רשמית בעניין. האדומים יתקשו להשוות הצעות שונות שמקבל השחקן בתקציב הנוכחי, אך מקורבים לטועמה ממשיכים לטעון כי במידה והשחקן יחליט בסופו של דבר לשחק בארץ הפועל תל אביב היא האופציה היחידה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully