וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא באותה ליגה

25.5.2008 / 9:33

דטרויט ניצחה את פיטסבורג 0:4 במשחק הראשון בגמר גביע סטנלי. מיקאל סמואלסון נחלץ מבצורת ההבקעות בפלייאוף עם צמד

מאז ה-1 במאי, בו כבש מיקאל סמואלסון צמד לזכות דטרויט, רשם השבדי של הרד ווינגס רק שני אסיסטים, לא בדיוק הכושר שאתו אתה רוצה להגיע לגמר גביע סטנלי. אבל הלילה (בין שבת לראשון) היה סמואלסון חד, הבקיע צמד וסייע לקבוצתו לנצח את פיטסבורג 0:4 ולעלות ליתרון 0:1 בגמר גביע סטנלי בהוקי קרח.

סמואלסון, לשעבר בפנגווינס, הבקיע את השער הראשון במשחק בלי עזרה 13 דקות בתוך השליש השני, וכבש גם את השני בדקה השלישית של השליש האחרון, כדי להעלות ל-0:2. לאחר מכן הגיעו שני מהלכי פאוור פליי שהמחישו את היתרון של דטרויט, תחילה שער של דניאל קלירי בחוסר שחקן ו-13 שניות לסיום שער של הנריק זאטרברג בפאוור פליי.

"אני חי את הרגע", אמר סמואלסון בסיום, "שיחקנו טוב והייתי בר מזל להבקיע שני שערים". כריס אוזגוד רשם שאט אאוט שני בקריירת הפלייאוף ורשם 19 עצירות ב-19 ניסיונות, כשבצד השני טיווחו הרד ווינגס את שערו של מארק אנדרה פלרי, עם 36 יריות לשער שארבע מהן נכנסו.

בצד של הפנגווינס ינסו לתקן בלילה שבין שני לשלישי. "אני לא יודע אם העצבים שיחקו תפקיד", אמר המאמן מישל תריין, אבל זו הייתה ההופעה הגרועה שלנו עד כה בפלייאוף. לא שיחקנו כמו שצריך לשחק בגמר, וזהו לקח טוב מאוד להמשך הסדרה".

  • עוד באותו נושא:
  • הוקי קרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully