וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע סופסל שביט אלימלך?

יצחק סולומון

24.5.2008 / 22:25

שחקני קרית שמונה הופתעו לגלות שהשוער הותיק לא קיבל את האפודה מול בית"ר ירושלים. במועדון מכחישים שהסיבה לכך היא עיכוב במו"מ

שחקנים בעירוני קריית שמונה קיבלו היום (שבת) בתדהמה את ההחלטה לספסל את השוער הבכיר, שביט אלימלך, ולהעלות בהרכב את דני עמוס. שחקנים סיפרו כי באימון המסכם לא היה סימן למהפך שעומד לבצע המאמן, רן בן שמעון, בעמדת השוער. שחקן: "שביט היה קצת בהלם, אבל הוא קיבל את ההחלטה כמו גבר. הוא מקצוען אמיתי שמכבד כל החלטה של מאמן".

בקבוצה הכחישו שספסולו של אלימלך קשור בעובדה שהמשא ומתן עימו לגבי העונה מתארך מעבר למתוכנן, והמאמן המיועד, מישל דיין, עדיין אינו יודע על איזה שוער הוא צריך לבנות בקבוצה. דיין רוצה מאוד את השוער הותיק, ומאיץ בהנהלה לסיים את המשא ומתן. אולם גורמים בהנהלה אמרו כי העיכוב בסגירה מגיע מצדו של אלימלך, שלטענתם קיבל הצעה כספית מפתה ונדיבה.

קריית שמונה תגיע בשבוע הבא למשחק על הכרטיס לאירופה, מול מכבי נתניה, בהרכב חסר מאוד, ללא שלושה שחקנים בכירים: עבאס סואן ויניב לביא המוצהבים וגיא צרפתי המורחק.

שחקנים בקריית שמונה כעסו על תושבי העיר, שאוהדים את בית"ר ירושלים, והיום לבשו צהוב ועודדו את שחקני האלופה. "אחרי 200 שנה יש בקריית שמונה קבוצה בליגת העל, שכמעט מגיע לגביע אירופה, ותושבים מהעיר מעודדים את בית"ר. זה לא הוגן", אמר שחקן בקבוצה בכעס.

המאמן רן בן-שמעון, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "היום התפוצצנו, והניצחון הזה חתם את העונה בבית. יש לנו עוד צעד קטן מול נתניה בשבוע הבא, אבל אני חושב שנהנינו העונה לא רק מהתוצאות, אלא גם מהדרך המדהימה שעשינו". בן שמעון דיבר על חזרה לקריית שמונה בעתיד, ואמר: "יש פה אנשים מדהימים והלוואי ואחזור לכאן מתישהו. זו הייתה חוויה גדולה להיות פה".

גיא צרפתי שהורחק באדום אמר: "חבל שלא שידרו את המשחק הזה בטלוויזיה. הוכחנו שאחרי בית"ר אנחנו הקבוצה הכי אטרקטיבית בארץ. שיחקנו טוב לאורך 90 דקות, עכשיו נחגוג קצת, ומחר נעשה חישובים ונראה מה צריך לעשות בשבוע הבא כדי להשיג כרטיס לגביע אופ"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully