וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תעקוב אחרי החלוץ הסרבי דניאל אלקסיץ'

24.5.2008 / 22:06

עוזר המאמן, סלובודאן דראפיץ', ימריא לסרביה כדי לבחון את השחקן בן ה-17. קייסי מונה למנהל מכבי חיפה ויחליף בתפקידו את מיקי דסה

הנהלת מכבי חיפה הודיעה הערב (שבת) רשמית כי מגן הקבוצה לשעבר, אדורם קייסי, מונה לתפקיד מנהל הקבוצה במקומו של מיקי דסה. דסה מסיים את תפקידו בקבוצה וחוזר לעבוד בעיריית חיפה.

כזכור, קייסי פרש מכדורגל במהלך העונה ועזב את קרית אליעזר בעקבות סכסוך עם המאמן רוני לוי. בעקבות עזיבתו של לוי את הקבוצה, התאפשרה חזרתו של קייסי. כמו כן עזרה לכך העובדה שאלון חרזי, שהוזכר גם הוא כמועמד לתפקיד, כנראה שלא יפרוש בתום העונה.

יש לציין כי שחר ערך שיחת הבהרה עם דסה, במהלכה הודיע הבעלים כי ישנו מועמד אחר המועדף על הההנהלה. גורם במועדון אמר: "איתמר צ'יזיק ועוזי מור העדיפו את קייסי, ולכן הוא קיבל את התפקיד".

הבעלים, יעקב שחר, שהודיע לתקשורת על מינויו של קייסי לתפקיד מנהל הקבוצה בסיום המשחק, התייחס לעתידו של יניב קטן במועדון. במהלך המשחק הופנו שלטים הקוראים לקטן להישאר במועדון. "הזמנו אותו לפגישה כי אנחנו לא מרוצים מרמת הכדורגל שאותה הוא מפגין לאחרונה. זאת זכותנו", אמר הבעלים, שהתייחס לידיעות לפיהן חיפה מתכוונת לבקש מהשחקן לקצץ בשכרו. "זה לא הגיע מאיתנו. אף אחד לא אמר שהוא לא רוצה את קטן במכבי חיפה".

בנוגע לעתידו של ג'ובאני רוסו, אישר שחר כי עדיין לא התקבלה החלטה. "עדיין לא גיבשנו החלטה", אמר שחר והוסיף. "אלישע לוי עדיין מאמן פעיל קבוצה אחרת. רק כשהוא יתחיל לעבוד נשב ונדבר. אלישע העביר המלצות, אבל רק כשנשוחח לעומק נקבל החלטה".

בתוך כך, נמשכות ההכנות לעונה הבאה. עוזר מאמן מכבי חיפה, סלובודאן דראפיץ', ימריא ביום ראשון לסרביה, על מנת לבחון חלוץ שהוצע לקבוצה. מדובר בדניאל אלקסיץ' (17) מקבוצת נובי סאד. דראפיץ' יצפה בשחקן במהלך משחק ליגה ויעביר את התרשמותו למאמן הבא, אלישע לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully