וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תפנימו מה זה לשחק בעכו מול 40 צופים"

מאמן מכבי פ"ת, ניצן שירזי, גער בשחקנים שלו אחרי ההפסד 2:1 להפ' ת"א, עמוס לוזון: "בושה איך ששיחקנו". גוטמן: "השלמנו את המשימה בסטייל"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

עמוס לוזון: "בושה וחרפה איך ששיחקנו"

מאמן מכבי פתח תקוה, ניצן שירזי, כעס מאוד על חניכיו בסיום ההפסד להפועל תל אביב (2:1). שירזי נכנס לחדר ההלבשה ואמר: "שחקנים פה צריכים להפנים מה זה לשחק בעכו, עם 40 צופים. מה זה נקרא ליגה שניה. קחו אחריות, אחד פה תלוי בשני. תלמדו מסולי צמח, איך הוא משחק עם לב ונשמה, עם חתך עמוק בראש". עוזר המאמן טל בנין כמעט ולא דיבר עם השחקנים. שחקנים תיארו כי מוראד מגמאדוב "נראה מופנם מהרגיל" ולא הרבה לדבר.

לפני המשחק נכנס הנשיא עמוס לוזון לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אין לי מה לומר. רק אל תקבלו גול". הקבוצה ספגה שני שערים ובסיום אמרו שחקנים בקבוצה: "אם נפסיד או לא ננצח בשבוע הבא בהרצליה, ההתאחדות צריכה להוריד אותנו שתי ליגות. בושה וחרפה איך ששיחקנו". לוזון עזב מוקדם את המגרש ולא נכנס לחדר ההלבשה.

הקשר בלסינג קאקו עבר אתמול (חמישי) ניתוח בישראל. הקשר סבל מקרע במיניסקוס. הניתוח עבר בהצלחה וקאקו יטוס בשבוע הבא לניגריה. גם אם הקבוצה תישאר בליגה, קאקו לא צפוי להמשיך. בקבוצה באו בטענות לשופט אסף קינן, שלטענתם "נטפל אלינו בקטנות". בקבוצה היו מרוצים מהרצינות שהפגין החלוץ טל בן חיים ושחקנים שאלו בסיום: "איפה הוא היה כל העונה?".

שירזי עצמו אמר לתקשורת לאחר המשחק: "ידעתי שהמלחמה תהיה ארוכה ולא תיארתי לעצמי עד כמה. היום היה עוד משחק שבו אנחנו מגיעים יותר חזקים מהיריב ובכל זאת לא לוקחים נקודות. זה לא פשוט, אני תמיד רואה את האור, אני מבין שיש פה יכולות שעשויות לעשות את ההבדל ולהשאיר אותנו בליגה. היום קיבלנו עזרה מקבוצות אחרות, אבל אנחנו עדיין תלויים רק בנו ואם לא נעשה את הדברים כמו שצריך בשבוע הבא, אז לא יהיה טוב".

קנדה: "נסיים את העונה כמו גברים"

"השלמנו את המשימה בסטייל ובשנה הבאה גם נהיה בגביע אופ"א. הפנדל של דגו יכול היה לעשות את זה מושלם, אבל היו גדולים ממנו שהחמיצו. אני מאושר", כך סיכם הערב (שבת) מאמן הפועל תל אביב אחרי שקבוצתו ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה ולאחר חודשים מורטי עצבים, הבטיחה את הישארותה בליגה.

המאמן הוסיף: "עכשיו ננוח יומיים ונתכונן לכפר סבא. נבוא כמו ספורטאים אמיתיים במטרה לנצח". גוטמן, שלפני יומיים חתם על חוזה חדש אצל האדומים, התייחס גם לעונה הבאה, בה צפוי לרדת תקציב הקבוצה: "המועדון הזה מחוייב לבנות קבוצה חזקה בכל תקציב. השבוע סופסוף נתחיל להתארגן ולראות איזה שחקנים נרצה להביא.

"בשבוע הבא נגיע משוחררים למשחק מול כפר סבא אבל נבוא במטרה לנצח. מגיע כל הכבוד גדול לשחקנים שהשקיעו ונתנו מעצמם, אלין טופוזקוב שנפצע ביקש להמשיך לשחק ולא לצאת ועכשיו אני רואה אותו פצוע לגמרי. אם היו אומרים לי כשהגעתי שנהיה עם 41 נקודות מחזור לסיום, לא הייתי מאמין, אבל עשינו את זה, הבטחנו הישארות והבטחנו השתתפות בגביע אופ"א, אין לנו הרבה זמן לנוח. יש לנו קהל מדהים שלא מפסיק לשיר. היה לי כיף לשמוח ולרקוד איתם היום. הפעם האחרונה שרקדתי הייתה לפני הרבה זמן, היום השתחררתי והרשיתי לעצמי לשמוח עם הקהל".

עומרי קנדה, שכבר מרגיש בבית עם הפועל תל אביב, נשמע מאושר בסיום: "המטרה הייתה לנצח ועשינו את זה, אני אוהב את המועדון ואת הקהל הזה, רצינו היום לסיים את העונה המתישה ואני שמח שניצחנו. אני אוהב את הקבוצה, את אלי ויוסי, ואני מחויב לכל האנשים האלו, הם נותנים לי את הביטחון, התחושה עכשיו היא נפלאה, נגד כפר סבא אנחנו נבוא להילחם ונסיים את העונה הזו כמו גברים".

ברוך דגו: "הגיע הזמן לסיים את זה. עכשיו אפשר לנשום ולהשתחרר מכל הלחץ, המתח והכאב. זה מגיע לנו ולאוהדים הנפלאים שלנו. מגיע לקהל שלנו לחייך, לרקוד ולשמוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully