וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוזיירו רוצה להחזיר לשורותיה את רומולו

אסף שקד

23.5.2008 / 17:50

לקבוצה הברזילאית נמאס כנראה מהסחבת במו"מ והיא מנסה ללחוץ את הדאבליסטית לפינה. בבית"ר טרם קיבלו החלטה, אך שום רוצה את החלוץ

התקשורת הברזילאית מדווחת כי קבוצת קרוזיירו הודיעה כי חלוצה של בית"ר ירושלים, רומולו, ישוב לשורותיה בעונה הבאה. ייתכן שלברזילאים נמאס מהסחבת בעניינו של החלוץ, שכבש העונה 12 שערים במדי הדאבליסטית, והיא מנסה ללחוץ את בית"ר לפינה כדי שזו תממש את האופציה על רכישתו של השחקן תמורת שני מיליון יורו.

"רומולו עשה עבודה טובה בישראל וזכה עם הקבוצה באליפות ובגביע", אמר מנהל הקבוצה, אדוארדו מאלוף. "הוא בכושר טוב ומתאים לקרוזיירו כרגע". העונה בליגת הברזילראו נפתחה לא מזמן ולקרוזיירו 100 אחוזי הצלחה עם שני ניצחונות משני משחקים.

בבית"ר טרם קיבלו החלטה סופית לגבי השחקן. יחד עם זאת, המאמן יצחק שום, שבעבר אף הצהיר כי "רומולו הוא הזר הכי טוב בארץ", מעוניין להשאירו בעונה הבאה. שום מעדיף להחתימו מאשר לחפש אופציות אחרות לחיזוק. לדאבליסטית תינתן ככל הנראה תקופה קצרה של שבוע עד שבועיים כדי לרכוש את החלוץ.

לרומולו שלוש הצעות מספרד. שתיים מהן מהליגה הראשונה. דפורטיבו לה קורוניה, שכבר הביעה התעניינות בשחקן ורצתה להחתימו בעונה שעברה, שוב רוצה אותו. כמו כן לחלוץ יש הצעות מהפתעת העונה בספרד, אלמרייה ומלבנטה, שירדה לליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully