וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זי היה ממש מדהים

24.5.2008 / 13:20

קרלוס זמבראנו מהקאבס לא רק ניצח, אלא גם הוסיף ארבע חבטות ב-3:12 על פיטסבורג. ניצחון ראשון לזיטו, עוד הפסד למטס

פיטסבורג - שיקגו קאבס 12:3

קרלוס זמבראנו יודע לסובב את המחבט, ומדי עונה תורם שניים עד שלושה הומרים. אלא שהלילה הזה היה מיוחד. ביג זי הגיש שבעה אינינגים וקטל שישה חובטים, ובנוסף רשם ארבע חבטות בחמישה ניסיונות. הוא הפך בכך למגיש הקאבי הראשון שעושה זאת מאז 1964, כשהממוצע השנתי שלו עומד על 34.3 אחוז. "כשאתה מרוכז אתה יכול לעשות דברים", אמר המאמן לו פינלה, "4 מ-5 זה משהו שקשה אפילו לשחקני שדה רגילים, על אחת כמה לפיצ'ר". זמבראנו נעזר בהומר של ריד ג'ונסון, זאק דיוק רשם את ההפסד.


קולורדו - ניו יורק מטס 5:6

המשבר של המטס נמשך, ונדמה שלווילי רנדולף אין תשובה כרגע. מאט הולידיי חבט להומר משווה באינינג התשיעי על הראש של בילי וגנר, וב-13 חבט לסינגל הניצחון על ארון היילמן. מה שצריך להדאיג את רנדולף יותר מכל היא העובדה שה-GM עומאר מינאייה "נתן לו גיבוי", כמו שאומרים אצלנו בשפת הכדורגל. זה היה ההפסד החמישי הרצוף של ניו יורק, לה לא עזרו הומרים של קרלוס דלגדו ופרננדו טאטיס. ניצחון לטיילור בוכהולץ, הומר גם לגארט אטקינס בקולורדו.


לוס אנג'לס דודג'רס - סט. לואיס 2:1

אדם ויינרייט חזר לפורמה עם שבעה אינינגים מצויינים וחמש אלקטרודות, ריאן פרנקלין סגר בהצלחה כשהכיש את כל הצד וריאן לודוויק ירה להומר מספר 13 העונה. הדודג'רס ממשיכים בחוסר היציבות שמאפיין אותם, למרות הופעה יפה של דרק לואו, עם שבעה וחמישה.


סן דייגו - סינסינטי 3:2

הפאדרס, אחרי משחק של התפוצצות, חזרו לאימפוטנציה הרגילה שלהם. אדינסון וולקז הכוחני הפגיז עם 12 הכשות בשישה אינינגים, אבל את הניצחון רשם דייויד וות'רס, שזכה בו בזכות הומר של אדם דאן על טרבור הופמן החלש. השמירה שייכת לפרנסיסקו קורדרו.


וושינגטון - מילווקי 1:5

בקצב הזה הנשיונאלס (28:21) עוד יעברו את המטס. ווילי מו פניה חבט להומר ראשון העונה, בריאן סאנצ'ז זכה בניצחון וג'ף סופאן רשם את ההפסד. אריק גאנייה נכנס לרשימת הפצועים של מילווקי בגלל פציעה בכתף.


יוסטון - פילדלפיה 3:4

הפעם האסטרוס לקחו את המשחק, בזכות ערב מצוין של האנטר פנס, שירה לשני הומרים. אבל הערב הפך למפחיד באינינג התשיעי, כשהקלוזר חוזה ולוורדה ספג כדור לפנים אחרי הגשה לפדרו פליז. הפיליז צימקו מ-4:1 ל-4:3, אבל ולוורדה התאושש ושמר לבסוף. 7.1 אינינגים משובחים לברנדון בקי, הפסד לאדם איטון והומר לפאט ברל בפילדלפיה.


אטלנטה - אריזונה 11:1

דאג דייויס חזר מניתוח להוצאת סרטן מגופו, הרשה ריצה אחת בשבעה אינינגים והיה מאושר ביותר. חבריו היו נרגשים: "לא זוכר שהזלתי דמעה, אבל נתתי לו חיבוק ארוך", אמר התופס כריס סניידר. כריס יאנג, סטיבן דרו, קונור ג'קסון, אריק בירנס ומארק ריינולדס עזרו לדייויס לרשום ניצחון עם כדורים ארוכים, ג'ו ג'ו רייס רשם את ההפסד.


פלורידה - סן פרנסיסקו 8:2

הללויה, בשעה טובה גם לבארי זיטו יש ניצחון. עם 6.1 אינינגים וחמישה טיגונים, זיטו נמנע מלהפוך למגיש הראשון בהיסטוריה של הג'איינטס לרשום מאזן של 9:0. "זו הסיבה שאנחנו כאן", אמר זיטו, "לנצח כקבוצה. לבד אני לא יכול לנצח, וההתקפה עזרה לי". חוזה קסטיו, בנג'י מולינה וארון רוואנד הכריעו את סקוט אולסן, שדעך לאחר פתיחת עונה מעולה. מי שלא דעך הוא דני אוגלה עם הומר 15 העונה.

AL: הרד סוקס נעצרו, גם הוייט סוקס

שיקגו וייט סוקס - לוס אנג'לס איינג'לס 3:1

לכל דבר טוב יש סוף, גם לרצף שמונת הניצחונות של הגרביים. ג'ו סונדרס חזר לגבעה והגיש פנינה של 8.1 אינינגים וארבעה חשמולים. ומי החליף אותו ל-0.2 האינינגים הנותרים? כמובן, פרנסיסקו "24/7" רודריגז, עם שני טיגונים ושמירה מספר 20 העונה. הומר שישי העונה לטוריי האנטר, הפסד לגאווין פלויד, שהשלים תשעה אינינגים מלאים.


ניו יורק יאנקיז - סיאטל 2:13

אריק בדארד אמור היה להיות הסטופר של המארינרס, אבל במקום זאת נכנע ללחץ הכבד שהפעילו אנשי הברונקס. בדארד ספג 9 ריצות ב-4.1 אינינגים של עבודה, כולל הומר בן שלוש ריצות של שלי דאנקן. לפסים היה זה ניצחון שלישי ברציפות, כשאנדי פטיט מגיש שישה ומטגן תשעה.


אוקלנד - בוסטון 3:8

האייז קפצו מוקדם על הנאקלים של טים וייקפילד, רשמו שבע ריצות בשלושה אינינגים וקטעו רצף של שבעה ניצחונות של בוסטון. פרנק תומאס ומארק אליס חבטו להומרים, ריץ' הארדן זכה בניצחון אחרי שישה ושמונה. הומר לדסטין פדרויה בבוסטון.


טמפה ביי - בולטימור 0:2

אחרי סדרה לא קלה במערב, הרייז שבו הביתה והשתיקו את האוריולס. מאט גארזה הכיש ארבעה חובטים ב-7.1 אינינגים של עבודה, טרוי פרסיבל שמר היטב בפעם ה-14 העונה. הפסד לג'רמי גאת'רי.


דטרויט - מינסוטה 9:4

אחרי הסוויפ הקליל על סיאטל חזרו הטייגרס למאבקים פנים-ביתיים, ושם עשו הטווינס סדר. קווין סלואי זכה בניצחון ראשון העונה עם שישה אינינגים סולידיים ומייק לאמב חבט להומר בכורה במינסוטה. ארמנדו גלאראגה רשם את ההפסד, והוחלף על ידי דונטרל וויליס, שחזר מרשימת הפצועים והיה אחראי להומר של לאמב. הומר לגארי שפילד בדטרויט.


קליבלנד - טקסס 13:9

הפעם החבטה של האינדיאנס עבדה כשורה, אבל ההגשה לא וכל הצרות נפלו על קליבלנד. זה התחיל בכך שפאוסטו קרמונה היה חביט במיוחד, המשיך בכך שיצא לאחר שני אינינגים בגלל פציעה ברגל והסתיים בשוד של הומר בן שלוש ריצות לבן פרנסיסקו בגלל טעות שיפוט. השבט נוצח בפעם השביעית ברציפות, המצב לא קל. חורחה חוליו התכבד להגיש לג'רוד סלטלמאקיה את הגראנד סלאם הראשון שלו בקריירה, קמרון לואו ניצח וגריידי סייזמור חבט להומר שכן אושר בקליבלנד.


טורונטו - קנזס סיטי 1:7

זו התפוקה לה מצפים הבלו ג'ייז מרוי האלאדיי - תשעה אינינגים, ארבע חבטות בלבד וחמישה חשמולים. הוא מוביל את הליגה במשחקים מלאים, עם חמישה. זאק גריינקי ממשיך לחזור למימדים רגילים עם הפסד שני העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully