וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - בית"ר ירושלים: אפטר פרטי

אסף שקד ויצחק סולומון

23.5.2008 / 15:27

מאמן בית"ר ירושלים מתכוון לעלות בהרכב החזק ביותר למפגש נגד קריית שמונה. משחק הבית בשבוע הבא נגד בני סכנין בספק, עקב יום ירושלים

לאחר חגיגות הדאבל שקיימה אמש (חמישי) בית"ר ירושלים, תתארח מחר (שבת) הקבוצה אצל קריית שמונה במשחק החוץ האחרון שלה לעונת 2007-2008. למרות העובדה שהמשחק לא קובע כלום עבור בית"ר, למעלה מ-1,500 אוהדים צפויים להגיע למגרש בקריית שמונה ולתמוך בדאבליסטית החדשה. לרשותו של יצחק שום יעמוד סגל מלא מלבד הקשר מיכאל זנדברג. מי שציפה שיצחק שום יעלה עם הרכב חסר ושחקני נוער לאחר צמד המשחקים והחגיגות שעברה הקבוצה בשבוע האחרון, טועה ובגדול.

המאמן העביר מסר חד וחלק לשחקנים, שהוא לא מתכוון להרפות באף משחק עד תום העונה. על פי האימונים שקיימה הקבוצה השבוע, הרכב הקבוצה יהיה זהה פחות או יותר לזה שפתח מול מכבי נתניה ומכבי הרצליה. החלוץ טוטו תמוז שחוזר לכושר, ימשיך לפתוח בהרכב זה משחק שלישי ברציפות, ואילו לצידו יפתח הפרואני סזאר ויזה, שיחליף את אנטונלי רומולו הפצוע שיעלה מהספסל.

הנהלת בית"ר ירושלים שלחה הבוקר (שישי) פקס להתאחדות לכדורגל בו היא הודיעה כי לא תוכל לארח את משחק הנעילה של העונה מול סכנין במוצ"ש הבא. תחילה המשחק היה אמור להתקיים מחר, אך בעקבות דחיית הליגה בשבוע, הוזז המשחק לשבת הבאה, מה שגרם לבעיה עם עיריית ירושלים, שמכינה את האצטדיון לקראת אירועי יום ירושלים.

ההתאחדות הודיעה לבית"ר כי האחריות על הנושא היא של הקבוצה בלבד, והיא איננה מוכנה לאפשר לבית"ר לארח את המשחק במגרש חלופי. כעת ינסו ראשי הקבוצה להפעיל לחצים על עיריית ירושלים על מנת לקיים את המשחק למרות ההכנות הדרושות לקראת יום ירושלים. מאמן הכח ר"ג וסוכן השחקנים, דודו דהאן, חשף היום בראיון לרדיו ירושלים כי הקשר מיכאל זנדברג מחזיק במספר הצעות לקבוצות בבלגיה ואף צפוי לקבל החלטה ולעזוב את בית"ר. סעיף השחרור של זנדברג הוא מהנמוכים בקבוצה, ועומד על כ-400 אלף דולר.

הרכב משוער: טברקטו קאלה, דוד אמסלם (יואב זיו), כריסטיאן אלברז, דרק בואטנג, עידן טל, גל אלברמן (חן עזריאל), אבירם ברוכיאן , סזאר ויזה, טוטו תמוז

בן שמעון רוצה אירופה

"בואו נעשה עוד מאמץ אחד, ונשיג את הכרטיס לאירופה, כדי לסיים את העונה עם טעם טוב בפה", זהו המסר שהעביר מאמן עירוני קריית שמונה, רן בן שמעון, לשחקני קבוצתו, ערב המשחק מול בית"ר ירושלים (שבת 19:00). בקרית שמונה בונים על כך שהראש של בית"ר כבר לא בליגה, לאחר שהבטיחו את זכייתם בדאבל.

הקפטן, יניב לביא: "ניתן לבית"ר את כל הכבוד שבעולם. הם הקבוצה הכי טובה בארץ, אבל לנו יש מטרה, ואם אנחנו רוצים להגיע לאירופה, חייבים לנצח את בית"ר אצלנו בבית". להרכב קריית שמונה יחזרו המוצהבים גיא צרפתי ויובל אבידור. הקשר עבאס סוואן, שסבל באמצע השבוע מכאבי בטן עזים, חזר לאיתנו וישחק. מי שיעדר הוא המגן עמיר נוסבאום, שאת מקומו ימלא רן קוז'וק, שלא הרבה לשחק העונה.

בקריית שמונה לוקחים בחשבון שביציע יהיה רוב לאוהדי בית"ר ירושלים, ולא בזכות האוהדים שיגיעו מרחוק, אלא בזכותם של תושבי קריית שמונה שאוהדים את בית"ר. יו"ר חוג האוהדים, יורם ממן, יצא בקריאה להגיע למשחק הבית האחרון בעונה כל כך חלומית.

"אני מצפה מהאוהדים שיגיעו ושהמגרש יהיה מלא. אני לא יודע אם הבדלי הרמות בין הקבוצות הם כל כך גדולים, לאור הפערים הכספיים הגדולים בין שני המועדונים. זה מוכיח כי נשמה ולב לא קונים בכסף, אלא בהשקעה. בואו ונעשה את הכבוד לשחקנים להנהלה ולצוות המקצועי על עונה טובה מאוד. אני בטוח שבעונה הבאה תהיה לנו קבוצה לא פחות טובה ואולי טובה יותר, כי הדברים שנעשים פה הם בשקט בחוכמה ובדרך הנכונה".

ההרכב המשוער: שביט אלימלך, רן קוז'וק, יניב לביא, סאלח חסארמה, ברק בכר, גואל צ'ירסוואה, עבאס סוואן, גואל צ'ירסוואה, גיא צרפתי, וויאם עמאשה, יובל אבידור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully