וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה - הרצליה: אקורד הסיום?

בקבוצתו של פרדי דוד יודעים שסיכוייהם לשרוד בליגה קלושים, אך מקווים לנצח חיפה כדי להשאיר את חלון ההזדמנויות פתוח עד לרגע האחרון

אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים בטדי, אווירת נכאים השתלטה על מכבי הרצליה, וחלק מהשחקנים כבר השלימו עם הירידה לליגה הלאומית. בשרון יודעים שכדי להשאיר לעצמם סיכוי עד לרגע האחרון, הם חייבים לנצח בקריית אליעזר את מכבי חיפה (שבת, 19:00), אבל לאור יכולתה של הקבוצה בתקופה האחרונה, ועקב חסרונו של דייהו דייויס הפצוע בהגנה, לא שוררת אופטימיות רבה בקבוצה.

הרצליה ערכה ביום שישי את אימונה המסכם לקראת המשחק, ופרדי דוד לא צפוי לחולל שינויים בולטים בהרכב. השוער איתמר ניצן ימשיך לקבל קרדיט בין הקורות, ובחוד ההתקפה תקווה הרצליה ליום טוב במיוחד של חלוצה צ'טם אנטויה.

שחר לרוסו: "רק אלישע לוי יחליט לגביך"

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, והקשר ג'ובאני רוסו, שוחחו במהלך השבוע בנוגע לעתידו של הקרואטי במועדון. שחר אמר לו: "עדיין אין החלטה לגביך. רק אלישע לוי יחליט". במהלך השיחה הבהיר שחר לרוסו כי רק המאמן הבא, אלישע לוי יחליט לגביו. בחיפה אמרו היום: "זאת הייתה שיחה כללית. עדיין אין שום החלטה".

אלישע לוי אמר: "רק בתום העונה תתקבל החלטה ותצא הודעה מסודרת". רוסו יעזוב כנראה לקרואטיה מוקדם מאוד משום שצבר 12 כרטיסים צהובים ולכן הוא לא ישחק בשבוע הבא מול אשדוד". שחקנים בחיפה אמרו על כך: "רוסו ידע מתי לקבל צהוב. עכשיו הוא יוצא לחופשה ארוכה". רוסו יפתח מול הרצליה ויערוך את הופעתו האחרונה העונה, ואולי גם בקריירה, במדי חיפה.

עומרי אפק ייעדר בגלל פציעה בארובת העין. ניר דוידוביץ', דייגו קרוסה, רנאטו, ת'מבינקוסי פנטאני ופיטר מסיללה ייעדרו גם הם בשבוע הבא. בחיפה מתכוונים למכור את הקשר יניב קטן אם לא יסכים לקצץ בשכרו, במהלך הפגישה עם שחר בשבוע הבא.

מקורות במועדון טוענים כי במידה וקטן יימכר, תדרוש עליו הקבוצה כחצי מליון דולר בלבד. בחיפה טוענים שקטן עשוי להימכר בסכום נמוך לאור העובדה ששכרו של השחקן הוא זה שמהווה בעיה.

הרכב משוער, מכבי חיפה: יהב יולזרי; אלון חרזי, דקל קינן, שי מימון, פיטר מסיללה; גוסטבו בוקולי, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, ג'ובאני רוסו, יניב קטן (אושרי גיטא); ת'מבינקוסי פנטאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully