וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברטדורס: קיטו וקלאב אמריקה בחצי הגמר

יניב בינו

23.5.2008 / 8:49

הקבוצה מאקוודור גברה 3:5 בפנדלים על סן לורנצו, אחרי 1:1 בתום 90 דקות. הקבוצה ממכסיקו נוצחה 1:0 ע"י סנטוס, אך עלתה בזכות המשחק הראשון

הלילה (בין חמישי לשישי) הושלמה תמונת העולות לחצי גמר גביע הליברטדורס, כשקיטו המפתיעה וקלאב אמריקה הצטרפו לבוקה ג'וניורס ופלומיננזה שעלו יום קודם לכן. קיטו וקלאב אמריקה ישחקו ביניהן בחצי גמר המפעל.

הקבוצה המפתיעה מאקוודור, קיטו, אירחה את סן לורנצו הארגנטינאית, לאחר שסיימה עימה בתיקו 1:1 מפתיע בארגנטינה. 26 דקות אחרי הפתיחה דמיאן מנסו העלה את המארחים ליתרון. ארבע דקות לאחר מכן חואן טורס הורחק. בדקה ה-47 גונזאלו ברגסיו מסן לורנצו השווה. עד תום 90 הדקות לא הצליחו שתי הקבוצות לכבוש, למרות מצבים רבים, והן הלכו לבעיטות הכרעה מ-11 מטרים (בליברטדורס אין הארכה). שם, ידה של קיטו הייתה על העליונה, כשניצחה 3:5 והדיחה במפתיע את סן לורנצו, שהעיפה בשמינית הגמר את ריבר פלייט.

במשחק השני של הלילה, אירחה סנטוס הברזילאית את קלאב אמריקה ממכסיקו. במשחק הראשון ניצחו המכסיקנים 0:2. סנטוס הצליחה לכבוש רק שער אחד בדקה ה-62 (ז'או), שכמובן לא הספיק לה. קלאב אמריקה חוגגת עלייה מפתיעה גם היא לחצי גמר המפעל הכי חשוב ביבשת הלטינית.

כעת, בחצי הגמר ארבע קבוצות מארבע מדינות שונות. בוקה, מחזיקת הגביע, תנסה לשמור עליו, אבל היא תצטרך לעבור קודם בחצי הגמר את פלומיננזה הברזילאית. משחקי חצי הגמר ייערכו ב-28 ו-29 במאי, משחקי הגומלין ב-4 ו-5 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully