וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואקו אסיין חתם בסכנין: "קיבלנו עליו המלצות חמות"

יצחק סולומון

23.5.2008 / 16:44

בקבוצה דחו את הטענות על כך שהקשר הגנאי, שחתם בקבוצה, נכשל בגרמניה: "הוא יתרום לנו, אם היה כסף היינו מביאים את מייקל אסיין"

קוואקו אסיין חתם היום (שישי) בבני סכנין וישחק בקבוצה בעונה הבאה. הזר החדש של הקבוצה, קשר בן 23, שנבחר בעונה שעברה לשחקן העונה בליגה הגנאית, לא הצליח להשתלב חברתית ומקצועית בקבוצת אונסברוק מהליגה השנייה בגרמניה, עובדה שצריכה להדליק נורה אדומה אצל קברניטי בני סכנין.

אסיין היה מבוקש על ידי קבוצות רבות לאחר זכייתו בתואר בגאנה. בין היתר הוא נבחן בקבוצות גראץ מאוסטריה, הרטה ברלין מהבונדסליגה, וקבוצות נוספות. בסופו של דבר נחת באונסברוק, קבוצה המייצגת עיר קטנה בגרמניה. באונסבורק הוא החזיק מעמד ארבעה חודשים בלבד, עד שבחלון ההעברות שבינואר 2008, הוא חזר לקבוצת הארטס אופ הוק הגנאית, כשבמאזנו הופעה אחת בלבד בליגה הגרמנית השנייה, כמחליף. הרקורד שלו בגרמניה מורה על 36 דקות בלבד. חזרתו עוררה עניין רב בגאנה, שכן מדובר היה בכדורגלן הכי חם באותה תקופה, שלא הצליח להתאקלם מעבר לים. בגאנה היו שטענו כי מדובר בפגיעה בכבוד הלאומי שלהם.

לעניין נדרשה איבונה לנגפלד, קצינת העיתונות של קבוצת אונסברוק, ששחררה הודעה לתקשורת לפיה "השחקן אינו כשיר לשחק בגרמניה ולא עונה על הצרכים של קבוצה חדשה בליגה השנייה בגרמניה".

קצינת העיתונות הגרמנית אמרה: "אסיין לא התאים לקצב ולקשיחות של הכדורגל הגרמני, לטעמנו, סוג זה של כדורגל לא מתאים לו". היא הוסיפה ואמרה כי "אסיין לא השתלב טקטית, כנראה בגלל חוסר הבנת השפה". היא סיכמה ואמרה: "אין לנו ספק שמדובר בשחקן טוב שיצליח בעתיד".

גורם בסכנין התייחס היום לסוגיה ואמר: "אם היה לנו כסף היינו מביאים את מייקל אסיין ולא את קוואקו אסיין. אם הוא לא הצליח בגרמניה זה לא אומר כלום. קיבלנו עליו המלצות חמות, ואין ספק שהוא יתרום למועדון בני סכנין".

בסכנין ציינו את העובדה שבעוד שבגרמניה הוא שהה לבד, בסכנין יהיה לצידו שחקן גנאי אחר, ברנארד בורטי, מה שיסייע לשניהם להתאקלם היטב. "חוץ מזה אנחנו מועדון קטן וצנוע, שיודע לקבל שחקנים זרים. אולי בגרמניה היה חסר לו חום ומשפחתיות ולכן הוא לא הצליח", אומרים בסכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully