וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעבים להישאר

23.5.2008 / 0:00

הפועל תל אביב, שיוצאת לאורווה, זקוקה רק לנקודה כדי להבטיח סופית את ההישארות. מכבי פ"ת לעומת זאת זקוקה להרבה יותר מכך. אז איך זה ייגמר?

משחק מספר 48: מכבי פתח תקווה – הפועל תל אביב 2.15, 2.6, 2.5

האדומים של אלי גוטמן חייבים עוד נקודה כדי להבטיח סופית את ההישארות בליגת העל, מכבי פתח תקווה לעומת זאת שקועה עמוק בבוץ וחייבת ניצחון כדי לא להיגרר למחזור אחרון של מתח ועצבים. השתיים נפגשות וזו הזדמנות טובה כדי לבדוק מה המספרים אומרים על ההתמודדות המסקרנת הזו, רגע לפני שמחליטים על מי להמר.

אם כן, מכבי פתח תקווה, שמארחת את המשחק, משחקת העונה טוב יותר משמעותית בבית לעומת משחקי החוץ (22 נקודות באורווה, 12 בלבד בחוץ). הנתון העגום מבחינתה היא שהיא כבשה פחות מכל קבוצה אחרת בליגה (26 שערים, במקום השני אשדוד והרצליה עם 32 שערים). הממוצע שלה הוא 0.83 שערים למשחק. למרות זאת, המלאבסים מכפרים על כך עם ממוצע ספיגה סביר (מישהו אמר אוהד כהן?) של 37 שערים (1.19 שערים בממוצע למשחק).

הפועל תל אביב מציגה יכולת מאוזנת בין משחקי הבית והחוץ. הקבוצה אמנם ניצחה העונה רק ארבע פעמים במשחקי החוץ אך צברה שם 16 נקודות (לעומת 22 בבית). מבין קבוצות התחתית, רק מכבי תל אביב כבשה יותר שערים ממנה עד כה (40 לצהובים, 33 לאדומים). פרט לכך, הפועל תל אביב היא הקבוצה שסיימה הכי פחות בתיקו מבין שאר קבוצות הליגה (5 פעמים יחד עם בני יהודה).

אז איך הקבוצות מגיעות למשחק? האדומים סיימו ב-1:1 מול מכבי חיפה במחזור האחרון ועוד קודם לכן הודחו בגמר גביע המדינה בפנדלים לבית"ר ירושלים. הניצחון האחרון שלהם היה ב-10 במאי על בני סכנין 0:1 בדוחא, עוד קודם לכן הם ניצחו 0:2 את עירוני קרית שמונה ובחצי הגמר הם גברו כידוע על בית"ר שמשון תל אביב בפנדלים.

מכבי פתח תקווה, שהעמידה את ניצן שירזי, מאמנה הרביעי העונה, הפסידה במחזור האחרון 2:1 למכבי תל אביב, עוד קודם לכן השיגה ניצחון בכורה בעידן שירזי 0:1 על הפועל כפר סבא, הפסידה 1:0 לבני יהודה, סיימה ב-0:0 מול מכבי חיפה והובסה 4:0 מול בני סכנין.

ומה יהיה כעת? אין ספק שפתח תקווה רעבה הרבה יותר לנקודות, אך הפועל תל אביב תילחם כדי לצאת עם משהו וכדי לעמוד ביעדים שלה, הישארות בליגה, ותכפה תיקו. ההימור: איקס, במצב כזה תוכלו ליהנות מיחס של פי 2.6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully