וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנדנדים בפעם האחרונה

23.5.2008 / 0:00

פינת המומנטום השבוע מוקדשת למחזור האחרון בליגה הלאומית. אז איזו קבוצה מגיעה עם איזה רצף? כל התשובות לפניכם

המחזור האחרון בליגה הלאומית יכריע מי הקבוצה שתצטרף להכח עמידר רמת גן בעלייתה לליגת העל ומי זו שתחבור להפועל נצרת עילית בדרך לירידה לליגה הארצית. אנחנו כאן כדי לעדכן אתכם לגבי הרצפים השונים שאיתם הקבוצות מגיעות למשחקים, מה שעשוי לעזור לכם לפני שאתם בוחרים במי להמר.

משחק מספר 1: הפועל פתח תקווה – הפועל רמת גן (פתח תקווה שנייה, רמת גן שישית). לפתח תקווה יש את הסיכויים הגבוהים ביותר להעפיל לליגת העל, ורוב הסיכויים שגם תיקו יעלה אותה. הקבוצה של אלי מחפוד מגיעה למשחק אחרי ניצחון 0:2 על הפועל רעננה, אך כעת ללא פטי נימבה היא תצטרך להסתדר. הרצף שלה הוא ניצחון-ניצחון-תיקו-הפסד-הפסד. לרמת גן יש רצף של ניצחון-הפסד-תיקו-הפסד-ניצחון.

משחק מספר 2: עירוני רמת השרון – הפועל חיפה (רמת השרון שמינית, חיפה שלישית). לחיפה יש סיכוי לעלות, אך היא לא כל כך תלויה בעצמה. חיפה תעלה אם תנצח ופתח תקווה תפסיד בקרב המקביל. הקבוצה מגיעה אחרי ניצחון 1:2 על עירוני ראשון לציון והרצף שלה הוא ניצחון-הפסד-הפסד-ניצחון-תיקו. רמת השרון עם רצף של תיקו-ניצחון-הפסד-תיקו-ניצחון.

משחק מספר 3: עירוני ראשון לציון – הפועל בני לוד (ראשון לציון עשירית, לוד חמישית). ראשון לציון נלחמת על החיים שלה בליגה ולא בטוח שנקודה תספיק לה כדי להינצל. היא פוגשת יריבה קשה שכבר הוכיחה השנה שהיא מסוגלת לסבך את מי שהיא רוצה. ראשון מגיעה להתמודדות אחרי הפסד 2:1 להפועל חיפה והרצף שלה הוא הפסד-ניצחון-תיקו-תיקו-הפסד. לוד אחרי הפסד-ניצחון-ניצחון-הפסד-הפסד.

משחק מספר 4: הפועל נצרת עילית – הפועל באר שבע (נצרת עילית אחרונה, באר שבע רביעית). נצרת עילית כאמור השלימה כבר עם הירידה, לבאר שבע לעומת זאת יש סיכוי תיאורטי לעלות, אך הוא לא גבוה במיוחד. הקבוצה של גילי לנדאו מגיעה להתמודדות אחרי ניצחון על בני לוד 0:1 והרצף שלה הוא ניצחון-ניצחון-ניצחון-ניצחון-תיקו. נצרת עילית עם הפסד-הפסד-תיקו-הפסד-הפסד.

משחק מספר 5: הפועל עכו – מכבי אחי נצרת (עכו במקום ה-11, נצרת תשיעית). עכו יודעת שרק ניצחון ישאיר לה סיכוי להישאר, אך היכולת שלה מהשבועות האחרונים לא ממש נותנת להם סיבה לעידוד. עכו מגיעה אחרי הפסד להפועל רמת גן 2:1 והרצף שלה הוא הפסד-תיקו-הפסד-ניצחון-ניצחון. נצרת לעומת זאת עם תיקו-הפסד-הפסד-ניצחון-תיקו.

משחק מספר 6: הכח עמידר רמת גן – הפועל רעננה (הכח ראשונה, רעננה שביעית). הכח, שעלתה בשבוע שעבר ליגה, עם רצף של ניצחון-הפסד-ניצחון-תיקו-ניצחון. רעננה עם הפסד-תיקו-ניצחון-תיקו-תיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully