וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני נצרת עילית מאיימים בשביתה איטלקית

אייל בן יעקב

22.5.2008 / 20:58

השחקנים, שלא קיבלו משכורות כבר 3 חודשים, שוקלים שלא להופיע למשחק מול הפועל ב"ש. הדובר: "נשקול הטלת סנקציות במצב כזה"

שחקניה של הפועל נצרת עילית מאיימים בשביתה איטלקית. השחקנים, שלא קיבלו משכורת כבר שלושה חודשים, שוקלים לא לעלות על הדשא במשחק מול הפועל באר שבע. כידוע, נצרת עילית כבר ירדה רשמית ליגה.

"אנחנו ממש מתלבטים, מאחר ויש גם שידור של המשחק, וכמובן את הנושא של הספורטיביות וחשיבות המשחק עבור יריבותיה של הפועל באר שבע", אמר שחקן בכיר בקבוצה הערב (חמישי). "מצד שני, לא יכול להיות שבליגה מקצוענית בישראל שחקנים לא יקבלו משכורת שלושה חודשים ואף אחד לא יניד עפעף. אם הנושא היה באחריות היו"ר שלנו, היינו מתגברים על זה למשחק אחד, אבל זה מגיע מאנשים מעליו, וזו הבעיה".

דובר המועדון עו"ד משה גרמה אמר על כך: "אכן האיום בשביתה מוכר להנהלה. אנו מאמינים שבשעות הקרובות נגיע לעמק השווה עם השחקנים ומחר במשחק יעמוד הסגל החזק של הקבוצה. היה ומי מהשחקנים יחליט לשבות מחר, אנו נשקול הטלת סנקציות קשות כנגד אותו שחקן. איחורי תשלומים הם דבר מוכר בכדורגל הישראלי ונובעים מהסיבה שהקבוצה מתוקצבת ממקורות שלא תמיד מעבירים את התקציב בזמן. זה קורה גם בקבוצות אחרות בליגה".

אורן שטרלינג, חבר הנהלת הפועל חיפה, שתלויה במשחק, אמר בתגובה: "אנחנו אמנם תלויים בעצמנו לפני באר שבע, אבל אני חושב שאנשי בקרת התקציבים וההתאחדות צריכים לשים דגש על העניין שכל הקבוצות יעלו עם ההרכבים החזקים שלהם. אם יש בעיות כלכליות כלשהן, אפשר לפתור אותן אחרי המשחקים. מספיק מה שהיה לנו השבוע עם ההחלטה התמוהה לגבי נימבה, אז לפחות נקווה שהמחזור האחרון של הליגה יסתיים בצורה ההוגנת ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully