וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברטדורס: בוקה ופלומיננזה בחצי הגמר

יניב בינו

22.5.2008 / 11:49

מרטין פאלרמו הפגיז שלושער, ב-0:3 של הבוסטרוס על אטלאס המכסיקאית. פלו מחקה פיגור של 1:0 מול סאו פאולו, כשניצחה בגומלין 1:3

בוקה ג'וניורס הארגנטינאית ופלומיננזה הברזילאית העפילו הלילה (בין רביעי לחמישי) לחצי גמר גביע הליברטדורס. שתי הקבוצות ייפגשו ביניהן בשלב הבא.

בוקה, שסחטה ניצחון דרמטי ביום שבת בקלאוסורה, יצאה למקסיקו בידיעה שכל תוצאה אחרת מלבד ניצחון תשלח אותה חזרה לבואנוס איירס עם הראש בין הידיים. המשחק הראשון לא נערך בבומבונרה עקב עונש שספגה הקבוצה מההתאחדות הדרום אמריקאית, ובוקה, שזילזלה במקצת באטלאס המכסיקאית סיימה עימה בתיקו 2:2. הלילה זה כבר היה סיפור אחר. מרטין פאלרמו, שכבר שבר את שיא ההבקעות במדי הקבוצה, הפציץ שלושער (19, 34, 37) וגמר את הסיפור מוקדם. מחזיקת הגביע ניצחה 0:3 והתקרבה לזכייה שנייה רצופה.

המשחק השני הלילה, בין שתי הברזילאיות, פלומיננזה וסאו פאולו, היה צמוד יותר. במשחק הראשון ניצחה סאו פאולו 0:1. הקבוצה מריו דה ז'נרו עלתה ליתרון בדקה ה-12 משער של סתקאנלה. בדקה ה-71, אדריאנו, המושאל מאינטר לסאו פאולו, איזן. במצב כזה סאו פאולו הייתה עולה, אלא שדקה לאחר מכן דודו השיב את היתרון למארחים. רודריגז מסאו פאולו עוד הורחק בדקה ה-81, לפני שסתקאנלה כבש את השני שלו והשלישי בדרך ל-1:3 של פלו והעפלה לחצי הגמר. כאמור, בוקה ופלומיננזה ייפגשו ביניהן בחצי הגמר, כשהמשחק הראשון ייערך בבואנוס איירס.

בלילה שבין חמישי לשישי ייערכו שני רבעי הגמר הנוספים. קיטו המפתיעה מאקוודור תארח את סן לורנצו. המשחק הראשון הסתיים ב-1:1. במשחק המקביל תארח סנטוס הברזילאית את קלאב אמריקה. הקבוצה המכסיקאית ניצחה 0:2 במשחק הראשון. שתי המנצחות מרבעי הגמר הללו ייפגשו בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully