וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה בגלישה

22.5.2008 / 11:09

אריזונה נוצחה 3:1 על ידי פלורידה, ברנדון ווב ספג הפסד בכורה. אטלנטה מתקרבת לסוויפ על המטס, ניצחון בכורה לקולון עם בוסטון

ליל משחקים מרתק עבר על ה-MLB, אבל מכורח הנסיבות - יום חמישי היום, מה שאומר סיקור מקוצר.

NL: ברנדון ווב הגיש שבעה וטיגן שבעה, אבל נכנע למשחק גדול של ריקי נולאסקו מפלורידה (שבעה ושבעה בעצמו), ופלורידה גברה על אריזונה 1:3, והנחילה לווב הפסד ראשון העונה. המאזן שלו - 1:9.

מייק פלפרי לא הצליח לעצור את הסחף של המטס, ואטלנטה ניצחה במפגש השלישי מתוך ארבעה בסדרה - 4:11. סן פרנסיסקו עשתה קאמבק מאוחר בדנבר וניצחה את קולורדו 2:3, בן שיטס היה במיטבו ב-1:4 של מילווקי על פיטסבורג ופילדלפיה ניצחה שוב את וושינגטון, הפעם במשחק פחות צמוד - 2:12. דרק לי חבט להומר בשיקגו קאבס, קרלוס לי עשה זאת ביוסטון והוביל את האסטרוס לניצחון 3:5. ריק אנקייל חבט להומר שמיני העונה ב-3:11 של סט. לואיס בסן דייגו ולוס אנג'לס דודג'רס ציננה את ג'וני קואטו וסינסינטי עם 2:5.

AL: ברטולו קולון ערך הופעת בכורה על הגבעה במדים הביתיים של פנוויי פארק, הגיש חמישה אינינגים וזכה בניצחון ראשון העונה - 3:6 של בוסטון על קנזס סיטי. היאנקיז התאוששו מהמפולת האחרונה עם שבעה ושישה של דארל ראסנר, שניצח את בולטימור 0:8. אלכס רודריגז חבט להומר שישי העונה במשחק הזה. פרנסיסקו רודריגז זכה בשמירה ה-19 העונה, כשהאיינג'לס לקחו עוד משחק בטורונטו - 3:4. אוקלנד קיררה את טמפה ביי עם 1:9 (שני הומרים של ג'ק קאסט), דטרויט גברה על סיאטל 4:9, טקסס הכניעה את מינסוטה 1:10 והוייט סוקס לא רואים בעיניים, כשה-2:7 על קליבלנד היה ניצחונם השביעי ברציפות. ג'רמיין דיי חבט לשני הומרים במשחק הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully