וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - הפועל ת"א: הזדמנות אחרונה?

מכבי פ"ת מנסה לעצור את כדור השלג, ולקחת שלוש נקודות יקרות לקראת המחזור האחרון. גם בהפועל רוצים להבטיח הישארות

שחקני הקבוצה מדברים בחדר ההלבשה על החשש מירידת ליגה. "אנחנו לא מרוכזים במהלכים שלנו בחיי היום יום. הראש כל הזמן בהפועל", תיאר אחד השחקנים את התחושות. "כל הזמן מדברים פה על ירידת ליגה, כאילו מתוך תחושה רעה. אני מקווה שננצח את הפועל ונשכח מהכל".

ביום חמישי מגמאדוב לא נכח באימון, בשל הולדת בנו, אך הוא כשיר למשחק בשבת. החלוץ אוהד קסדוסי שוב צפוי לפתוח על הספסל. קובי גנון יחזור לעמדת המגן השמאלי במקום נאור פסר, שיפתח על הספסל.

הנהלת הקבוצה והצוות המקצועי בירכו את מאמן הכושר של הקבוצה, שלמה ישינובסקי, בגין זכיית קבוצת הכדוריד של הפועל ראשון לציון באליפות. ישינובסקי משמש כיועץ מקצועי בענייני כושר גופני במועדון הכדוריד המפואר, שייחס לו חשיבות רבה העונה.

שחקני הקבוצה השתתפו ביום חמישי בחתונת החלוץ עומר גולן. החלוץ מנסה בימים האחרונים לדרבן את השחקנים במטרה להישאר בליגה. השחקנים קיבלו הוראה לעזוב את החתונה מוקדם יחסית, בשל האימון המסכם ביום שישי וחשיבות המשחק מול הפועל תל אביב. בלסינג קאקו לא ישותף בשני המשחקים האחרונים, מול הפועל ומכבי הרצליה וינותח כנראה בחודש הבא.

שחקנים במכבי פתח תקוה מאוכזבים מאוד מרמת השכר שלהם, ומתכוונים לבקש מההנהלה לשנות את שיטת התשלום. רוב השחקנים מרוויחים שכר לפי שיטת שכר המבוססת על צבירת נקודות (פרמיות) ולא בשיטת "פיקס".

אותם שחקנים טוענים כי אם אין בכוונת ההנהלה לחזק את הקבוצה משמעותית בעונה הבאה, במידה והקבוצה לא תרד לליגת המשנה, עליהם לשנות את אופן התשלום. שכר הבסיס משתנה משחקן לשחקן והבונוס בגין צבירת נקודות נע בין 1000 שקל לנקודה ל-3000 שקל לנקודה, לשחקנים הבכירים. חלק מהשחקנים הפסידו יותר מ-50 אלף שקל (לפחות 17 נקודות ליגה לשחקן מוביל) ביחס לקצב צבירת הנקודות בתחילת העונה לעומת לעונות אחרות.

הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עמאר, ניצן דמארי, מוראד מדמאדוב, קובי גנון, חאבייר דירסאו, לירן כהן, סולי צמח, עומר דמארי, רוביל סרסור, טל בן חיים.

עדכון ראשון: 10:54, 22/05/08
עדכון אחרון: 09:00, 23/05/08

הפועל תל אביב: ארבייטמן יפתח על הספסל

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שישי) אימון מסכם לקראת המפגש מול מכבי פתח תקווה. בקבוצה מקווים כי תוצאת המשחק מחר תבטיח סופית את הישארותם בליגה. מאמן האדומים, אלי גוטמן, שאמש חתם על חוזה לעונה נוספת לאימון הקבוצה, הזהיר את חניכיו משאננות לקראת המשחק.

המאמן דרש מהשחקנים להילחם על המגרש, וזאת כי אלו עדיין לא הבטיחו הישארות סופית בליגה. שלומי ארבייטמן, שאמש נטש את האימון לאחר שנפצע בקרסול בזמן המשחקון הפנימי, שב היום להתאמן כרגיל אך תורגל בהרכב השני. מי שצפוי לפתוח במקומו הוא ביברס נאתכו, שפתח במשחקים האחרונים על הספסל.

לאחר המשחקון הטקטי, תרגלו השחקנים בעיטות ממצבים נייחים. בתום האימון חגגו השחקנים יום הולדת 21 לבלם הצעיר רמי דואני. אלי גוטמן צפוי להתחיל בהכנות לקראת העונה הבאה בתחילת השבוע, זאת אם וכאשר קבוצתו תבטיח סוף סוף באופן רשמי את הישארותה בליגה.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, אלין טופוזקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, מזואה אנסומבו, ברוך דגו, דמיטאר טלקייסקי, ביברס נאתכו, פאביו ג'וניור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully