וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס החליט שנתניה נשארת בקופסה

אריק רחמיאן

22.5.2008 / 10:00

נתניה תכננה לשחק בעונה הבאה בבלומפילד עד שתסתיים בניית האצטדיון החדש, אבל מתיאוס חשב אחרת: "אני רוצה להיות קרוב לאוהדים"

לפני צאתו חזרה לגרמניה קיים המאמן המיועד של מכבי נתניה, לותר מתיאוס, ישיבת הנהלה, בה נטל חלק גם הבעלים דניאל יאמר, כשעל הפרק השאלה היכן תשחק מכבי נתניה בעונה הבאה. נתניה פנתה להתאחדדות בבקשה לאשר לה לשחק בבלומפילד או בהרצליה בעונה הבאה, וזאת עד שתסתיים בנייתו של האצטדיון החדש, ככל הנראה במהלך השנה הקרובה.

יאמר הסביר למתיאוס על התנאים הלא ממש אידיאלים שמספקת הקופסה הנתנייתית, אבל מתיאוס הצליח להפתיע את הבעלים ואנשי ההנהלה כשהודיע לנוכחים על סרובו לצאת מנתניה. "אני רוצה להיות קרוב לאוהדים, ומוכן להמתין עד שהאיצטדיון החדש יעמוד לרשותי. עד אז נשחק באיצטדיון הישן". יאמר, שציפה לקבל תמיכה מהמאמן החדש, סיפר למתיאוס שהאצטדיון הישן מסב נזקים כלכלים למועדון בשל העובדה שתנאיו מרחיקים את האוהדים, אולם גם זה לא עזר, ומתיאוס התבצר בעמדתו וביקש להכין את המועדון לקראת העונה הבאה כשהמגרש הישן ישמש כמגרש הביתי.

כפשרה, החליט הבעלים דניאל יאמר להוציא את סך כל כרטיסי המנוי, כ- 5,500 במספר, למכירה מוקדמת, ואם עד תחילת העונה ימכרו כל המנויים, תרד מכבי נתניה מהרעיון לשחק מחוץ לעיר. כדי לעמוד ביעד שנקבע, החליטה הנהלת המועדון להוזיל את מכירי כרטיסי המנוי באופן כזה שיהיה שווה לכל נפש. בימים הקרובים תחל הנהלת הקבוצה ברישום המנויים ובמהלך הפגרה תחל המכירה.

אחת השאלות המרכזיות היא האם אכן קיבל הבעלים דניאל יאמר הבטחה מראש העיר מריים פיירברג להתיר לקבוצה להשאר בקופסה עונה נוספת, שכן על פי הסכם המכירה של מכבי נתניה לדניאל יאמר, הסכים הבעלים לפנות את המגרש כבר בתחילת העונה הנוכחית. על המגרש אמורים היו בנייני מגורים, ורק בלחץ המועדון והאוהדים התירה ראש העיר מרים פיירבג לקבוצה להישאר בעונה נוכחית.

החלוץ איתי שכטר עשוי לצאת לקראת תחילת השבוע הבא לגרמניה שם יעבור ניתוח בכתפו הפצועה. שכטר עבר במהלך השבועיים האחרונים תחת ידם של מיטב הרופאים בארץ, וכולם המליצו חד משמעית כי עליו לעבור ניתוח, כדי לשוב ולשחק. יאמר עושה בימים אלה מאמצים לזרז את מועד ניתוחו של שכטר.

היום (חמישי) תקיים מכבי נתניה את אימון ההכנה לקראת המשחק בשבת מול בני יהודה. כל השחקנים יעמדו לרשותו של ראובן עטר. הבלם לואיס מרין, שריצה בשבת שעברה את עונש ההרחקה, ישוב למרכז ההגנה של מכבי נתניה, לצדו של אבי סטרול. גולן חרמון עשוי לשוב חזרה לספסל.

הנהלת נתניה והמשטרה הגיעו לסיכום לגבי כמות השוטרים שיאבטחו את המשחק מול בני יהודה. לאחר לדרישה ל-150 אנשי אבטחה במשחק, הגיעו שני הצדדים היום (חמישי) לסיכום על 140 אנשי אבטחה (90 שוטרים ו-50 מאבטחים) שישמרו על הסדר במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully