וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכוי לשבעה שחיינים ישראלים בבייג'ינג

21.5.2008 / 18:11

אלון מנדל פיספס את הקריטריון ב-200 פרפר במקום אחד באליפות אירופה, אלא שהמנצח היווני במשחה נכשל בבדיקת סמים

הספירה לאחור לקראת המשחקים האולימפיים בבייג'ינג נמשכת, והספורטאים הישראלים ומאמניהם עושים הכל על מנת לתפוס את המקומות האחרונים במטוס. אלון מנדל, שפיספס את הקריטריון הישראלי במקום אחד במשחה ה-200 פרפר באליפות אירופה האחרונה, התכוון לקבוע תוצאה יוצאת דופן בתחרות שתתקיים בקרוב בארצות הברית, ובמקרה כזה לעמוד בפני ועדת חריגים. כזכור, מנדל סיים במקום ה-13 באיינדהובן, בעוד שהקריטריון היה מקום 1-12.

בפועל, יתכן ומנדל יוכל להצטרף למשלחת הישראלית למשחקים גם ללא ועדת חריגים. התאחדות השחייה היוונית פירסמה היום (רביעי) כי יאניס דרימאקוס, השחיין הבכיר שלה, נכשל בבדיקת סמים שנערכה לו בחודש מאי. איך זה קשור למנדל? דרימונאקוס זכה במדלית הזהב באותו משחה בו השתתף הישראלי, ובמידה והתוצאה שלו באליפות תיפסל, מנדל יטפס למקום ה-12 ויקבע את הקריטריון. התוצאות של בדיקת הסמים הן סופיות מאחר ודרימאקוס נכשל בשתי הדגימות, שהוכיחו כי הוא נטל סטרואידים.

ההתאחדות היוונית תחליט בסוף החודש על עונשו של דרימונאקוס, ודי ברור שהוא יושעה ולא יסע לאולימפיאדת בייג'ינג. מבחינתו של אלון מנדל, הוא צריך שהתאחדות השחיה האירופית תשלול מדרימאקוס את מדלית הזהב, כדי שמקומו בבייג'ינג יהיה סופי. באותה מידה יתכן תרחיש שבו הוא יוכל לשמור על המדליה שלו, במידה ולא יוכח שהוא נטל את החומרים באליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully