וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוח הנגוס

21.5.2008 / 15:12

מוסינה והיאנקיז הובסו 12:2 ע"י בולטימור, ומתבוססים בתחתית המזרח. המטס נכנעו לגלאווין, ונוצחו גם במשחק השני בדאבל הדר באטלנטה

ניו יורק יאנקיז - בולטימור 12:2

הכל ממשיך לנחות על היאנקיז, כשעכשיו דרק ג'יטר נפצע בידו ומייק מוסינה לא יכול היה לעצור דימום מסוג אחר, דימום ההפסדים. אלכס רודריגז חזר מרשימת הפצועים ואפילו חבט להומראן, רק כדי לראות את מוסינה חוטף בראש ונוטש כבר אחרי שני שליש אינינגים עם שבע ריצות חובה, כשבאופן מפתיע רק אחת נרשמה לחובתו (שגיאה של ג'יטר אחרי שני אאוטים המשיכה את האינינג, מה שהופך כל ריצה שבאה אחר כך לריצת "סרק" ל-ERA של הפיצ'ר). הומרים לקווין מילאר ולוק סקוט, שבעה וארבעה מוצלחים לדניאל קבררה.


בוסטון - קנזס סיטי 1:2

זה לא היה נו היטר, אבל זו הייתה הופעה יפה מאוד לג'סטין מאסטרסון, שעם 6.1 אינינגים וחמישה טיגונים הכשיר את הקרקע לג'ונתן פפלבון. הקלוזר שמר בפעם ה-13 העונה, והעניק למאסטרסון ניצחון ראשון במייג'ורס. שבעה ושמונה מוצלחים לא מנעו מגיל מש הפסד.


דטרויט - סיאטל 8:12

אל תתנו לקאמבק המאוחר של המארינרס להטעות אתכם, ג'סטין ורלאנדר דווקא הגיש היטב הפעם - שישה ושבעה עם ריצת חובה אחת, כדי לקצור ניצחון שני העונה. טוד ג'ונס שמר היטב, קרטיס גרנדרסון, מגליו אורדונייז, קרלוס גיין ואדגר רנטרייה חבטו להומרים. בסיאטל ספג קרלוס סילבה את ההפסד, אדריאן בלטרה חבט להומר.


טורונטו - לוס אנג'לס איינג'לס 3:1

ג'ון לאקי חזר להיות הג'ון לאקי שהיה לפני הפציעה עם שבעה ושישה, פרנסיסקו "יומיום, שעה שעה" רודריגז שמר בפעם ה-18 העונה ודסטין מקגאווין רשם את ההפסד למרות 6.1 אינינגים טובים. הומר ראשון לבראד ווילקרסון בטורונטו.


מינסוטה - טקסס 4:11

גלן פרקינס זכה בניצחון ראשון העונה לאחר 6.1 אינינגים, כשבצד השני שורד דאג מאת'יס רק 2.1 אינינגים ונוחל את ההפסד. שלוש חבטות לג'ו מאוור ממינסוטה.


שיקגו וייט סוקס - קליבלנד 1:4

חוזה קונטרראס ממשיך ביכולת המשובחת של תחילת העונה, ועם שישה אינינגים טובים הקנה לוייט סוקס ניצחון שישי ברציפות. שבעה ושמונה מוצלחים לא מנעו הפסד מסי. סי. סבאתיה, שמירה לבובי "אני מרגיש לא טוב אחרי הסטייק 2,000 גרם של אתמול" ג'נקס.


אוקלנד - טמפה ביי 3:2

סקוט קאזמיר ממשיך להצדיק את החוזה החדש שעליו חתם עם שבעה ושמונה מצויינים, כשנעזר באינינג שמיני בן שלוש ריצות של החברים. טרוי פרסיבל עם שמירה מספר 13 העונה, שבעה וארבעה לגרג סמית' בהפסד והומר שישי לפרנק תומאס באוקלנד.

1:6, 2:6, בשתי מערכות חלקות

אטלנטה - ניו יורק מטס 1:6
אטלנטה - ניו יורק מטס 2:6

טום גלאווין ראה את החברים לשעבר ונדלק עם שישה וארבעה במשחק הראשון, בו ניצחו הברייבס 1:6. גלאווין נעזר בהומר ושלושה ריביז של בריאן מק'קאן ובארבעה אינינגים חלשים של ג'ון מיין שנחל את ההפסד.

במשחק השני שוב רשמו הברייבס שישייה וניצחו 2:6, הפעם בכוח הזרוע של חורחה קמפיו עם שישה ושבעה ועם שמירה של מני אקוסטה. ריאן צ'רץ' מהמטס הובהל לבית חולים עם זעזוע מוח קל לאחר שהתנגש ביונל אסקובר מאטלנטה, מארק קוטסאי עם הומר לברייבס.


וושינגטון - פילדלפיה 1:0

הנשיונאלס ממשיכים עם משחקי הסקור הנמוך, אבל כדי לנצח צריך לדעת גם לשים ריצות. קול האמלס נפנף 11 חובטים בשבעה אינינגים של עבודה, ועדיין לא הצליח לזכות בניצחון מול ג'ייסון ברגמן העיקש, שסגר שבעה וחמישה. רק באינינג התשיעי רשם טום גורדון W, לאחר סינגל של גרג דובס על ג'ון ראוש. שמירה לבראד לידג'.


פיטסבורג - מילווקי 7:2

הברוורס ניצחו בקרב בין שתי מדשדשות המרכז, עם 5.2 אינינגים סולידיים של מני פארה והומרים של מייק קמרון וקורי הארט. פול מאהולם עם ההפסד, הומר לג'ייסון ביי מהפייראטס, על אריק גאנייה.


יוסטון - שיקגו קאבס 2:4

לפעמים לא צריך יותר מחבטה אחת משמעותית כדי לנצח משחק. גראנד סלאם של האנטר פנס באינינג הרביעי על ריאן דמפסטר הפך פיגור של 2:0 ליתרון ולניצחון של כריס סמפסון. חוזה ולוורדה שמר בפעם ה-13 העונה, אראמיס רמירז חבט להומר בקאביז ודמפסטר ספג את ההפסד.


פלורידה - אריזונה 2:3

מייכה אווינגס הגיש שבעה וטיגן עשרה, מה שלא הספיק לו מול הגשה טובה של המארלינס. מארק הנדריקסון גמא חמישה וסילק שבעה, קווין גרג שמר בהצלחה והמארלינס חזרו לנצח בתקופה לא ממש טובה, כמובן בסיוע המחבט של דני אוגלה המצוין, עם הומר 14 העונה. הומר לכריס סניידר באריזונה.


קולורדו - סן פרנסיסקו 6:5

לפעמים הג'איינטס יודעים גם לנצח משחקים צמודים, למרות שמירה לא מרהיבה, בלשון המעטה, של בריאן ווילסון שעשה התקפי לב לחבריו. שישה ושישה לטים לינסקאם בניצחון, הומרים לפרד לואיס וריץ' אאוריליה מסן פרנסיסקו ולקלינט בארמס מקולורדו. הפסד לארון קוק.


סן דייגו - סט. לואיס 2:3

בשעה טובה, הפאדרס הצליחו גם לנצח. הומר בן שלוש ריצות של קווין קוזמאנוף עזר לסן דייגו להתגבר על ג'ואל פיניירו והעניק לבריאן קורי את הניצחון. שמירה מוצלחת, תשיעית בסך הכל העונה, לטרבור הופמן.


לוס אנג'לס דודג'רס - סינסינטי 1:4

שבעה ושבעה לצ'אד בילינגסלי, שממשיך להיכנס לתלם ולמצב את עצמו כמגיש סולידי. טקאשי סאיטו עשה עבודתו נאמנה בשמירה מינימלית של שליש אינינג ומאט בלייל נחל את ההפסד אחרי שישה אינינגים ושלוש ריצות חובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully