וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר חתם ל-3 שנים בנתניה

השוער, שהגיע בתחילת השנה שעברה לקבוצה, אמר לאחר החתימה: "שמח להיות חלק מהכיוון החיובי של נתניה". שכטר קיבל המלצה לעבור ניתוח

מכבי נתניה ולירן שטראובר ימשיכו לשתף פעולה גם בשלוש השנים הקרובות. הצדדים חתמו על חוזה שישאיר את שטראובר, שהגיע בתחילת השנה שעברה, בקבוצה. ההצלחה של נתניה בליגה בעונה שעברה, כשהקבוצה סיימה את הליגה במקום השני, לצד העובדה שגם העונה זכתה נתניה בהצלחות רבות, נתנו את האמון בשטראובר.

לאחר החתימה אמר השוער: "אני שמח להמשיך פה עם החברים שלי בשלוש השנים הבאות לפחות. אני שמח להיות חלק מהכיוון שמכבי נתניה הולכת אליו. אני מקווה מאוד שבכל משחק בעונה הבאה האיצטדיון יהיה מלא מראש ונוכל לספק הנאה מלאה לאוהדים שלנו".

כזכור, השוער, שבמהלך העונה הנוכחית גילה יכולת מצוינת, "הסתבך" לפני כחודשיים כשהשתתף בפרסומת לחברת ביטוח מתחרה לחברה הנותנת חסות לקבוצה והגיע אף לסכסוך עם הבעלים דניאל יאמר, וחוזהו שהיה לעונה הבאה חתום מתחילת הגעתו לנתניה, הוטל בספק. החתימה היום (רביעי) למעשה מהווה עבור השוער תוספת של שנתיים לחוזהו שהיה ובוטל.

רופא המליץ לשכטר לעבור ניתוח

היום נבדק החלוץ איתי שכטר אצל ד"ר מוזס, רופא מומחה בתחום הפציעות בכתף, וזה המליץ לשחקן לעבור ניתוח לאיחוי הקרע שהתגלה בכתפו. כזכור, שכטר נפצע במהלך תיקול עם ז'אן גוסו גוסו בניצחון לפני שבועיים בבית על אשדוד. באותו משחק שכטר הוחלף במחצית ומאז לא מתאמן ומושבת מכל פעילות.

תקופת ההחלמה בניתוח מסוג זה יכולה להימשך למעלה מארבעה חודשים, משמע, שכטר לא יעשה את אימוני ההכנה עם הקבוצה ואף לא יפתח את העונה הבאה, וספק אם ייטול חלק עם נתניה במסגרת האירופאית. פציעה זו דומה לפציעת פיני בלילי, שעימו שוחחו ראשי המועדון והתייעצו עימו. עדיין קיימת האפשרות בנתניה ששכטר יוטס לקליניקה המתמחה בתחום בגרמניה ושם ינותח. עדיין לא התקבלה החלטה בעניין.

"ד"ר מוזס אמר שאני צריך לעבור ניתוח, והוא המומחה הכי גדול בתחום", אמר שכטר בנושא. "אני אעבור את הניתוח הזה ואתחיל את האימונים עם השחקנים. יכול להיות כי אעדר לכמה משחקים. אני מאמין שאני אעבור את התקופה הזו כמה שיותר מהר ואחרי הניתוח אחזור לעניינים. אני שחקן צעיר וכל הדרך לפניי. עם הבריאות לא משחקים. אעשה את כל מה שצריך על מנת לחזור לכשירות מלאה".

המנג'ר הבא של מכבי נתניה , לותר מתיאוס, שב לפנות בוקר לגרמניה, לאחר יומיים אינטנסיביים עם ראשי המועדון הנתנייתי. מתיאוס צפוי לשוב לישראל באמצע חודש יוני ולהתחיל את עבודתו השוטפת בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully