וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמנת פשרה בין חיפה והפועל בנוגע לארבייטמן

21.5.2008 / 11:40

אלישע לוי מעוניין בחלוץ ששלח מסר לחיפה: לא מעוניין לחזור. נראה שהפועל תשלם 400 אלף דולר בלבד עבור הכרטיס. קטן ייפגש עם שחר

החלוץ שלומי ארבייטמן צפוי להמשיך בהפועל תל אביב בעונה הבאה, שמנסה להגיע לפשרה עם ראשי מכבי חיפה בנוגע למחיר כרטיסו. גורמים בשני המועדונים סיפרו כי מסתמנת פשרה לפיה הפועל תשלם לחיפה כ-400 אלף דולר בלבד תמורת כרטיסו. כזכור, לפי ההסכם בין הצדדים, הפועל תוכל לרכוש את כרטיסו תמורת 500 אלף דולר, או לשלם לחיפה "קנס" בגובה 100 אלף דולר ולא לממש את ההסכם עימו, לשלוש שנים.

בימים האחרונים הבהיר ארבייטמן לראשי מכבי חיפה שהוא אינו מעוניין לשחק במועדון. המסר עבר באמצעות גורמים המעורבים בעסקה. ארבייטמן כבר הבהיר שהוא מעוניין לשחק רק אצל אלי גוטמן בעונה הבאה. המכשול היחיד ייתכן אם גוטמן לא ימשיך בהפועל, והסיכויים לכך נמוכים.

במכבי חיפה דנו בעתידו של הבלם אלון חרזי. הבלם מעוניין להמשיך עונה נוספת ובמכבי חיפה מתכוונים להיעתר לבקשתו. בימים האחרונים בדקו במועדון אפשרות למנות אותו לתפקיד ניהולי, אבל לא מצאו תפקיד מאתגר בשבילו.

יניב קטן ייפגש בימים הקרובים עם הנשיא יעקב שחר בנוגע לעתידו במועדון. בחיפה העלו אפשרות להאריך את החוזה של השחקן, תמורת סכום נמוך יותר מהשכר אותו הוא מרוויח כעת, 480 אלף דולר. אם קטן לא יסכים, שחר עשוי לנהל משא ומתן למכירתו. טרם התקבלה פניה רשמית של ראשי בית"ר בנושא.

בימים האחרונים התקבלו במועדון קלטות של מספר שחקני הגנה מצ'כיה וסלובקיה. אלישע לוי צפה בהם אבל מאז לא חל שינוי בנושא. הקשר הברזילאי רנאטו ימריא היום, לאחר שישתתף עם הקבוצה באימון, לברזיל. בחיפה מעריכים שהוא לא יחזור בעונה הבאה לקבוצה. הסקאוט איתי מרדכי יצפה היום בבלם נבחרת גאנה והארטס אוף ליונס, ג'ון בוי, שכבש שלושה שערים בשלושת משחקי הנבחרת האחרונים. המאמן אייל לחמן, שמאמן בקבוצת הארטס אוף אוק, אמר בשיחה מגאנה: "מדובר בשחקן מוכשר מאוד שיכול לתרום למכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully