וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה ערעור הפועל רעננה בעניין שיתופו של נימבה

אייל בן יעקב

21.5.2008 / 10:58

הקבוצה מהשרון דרשה ניצחון טכני, אך בית הדין קבע כי שיתופו של חלוץ הפועל פ"ת היה חוקי, וניצחון הכחולים במשחק עומד בעינו

הבוקר (רביעי) התקיים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל דיון בערעורה של הפועל רעננה, על שיתופו של חלוץ הפועל פתח תקוה, פטי נימבה, במשחק בין השתיים ביום שישי האחרון. רעננה טענה שנימבה שותף בניגוד לתקנון, אחרי שהורחק השנה פעמיים, והיה אמור לרצות עונש הרחקה מארבעה משחקים, אך בפועל נעדר רק משניים.

הדיין קבע כי נימבה הורחק בשל שתי סיבות שונות, ולכן התקנון אינו חל לגביו, ודחה את בקשתה של רעננה לניצחון טכני על הפועל פתח תקוה. העבירות המיוחסות לנימבה הן כרטיס אדום בשל עבירה על שחקן יריב, ותנועות מגונות כלפי אוהדי הפועל עכו. לפיכך, ניצחונה של הפועל פתח תקוה על רעננה (0:2) מצמד שעריו של נימבה, הוא סופי.

מנהל הפועל פתח תקוה, עופר צברי: "דחיית הערעור היתה צפויה, ההחלטה כי ניתן לשתף את נימבה התקבלה עוד לפני המשחק, באותו בית דין עליון עצמו, ולכן ברורה סיבת דחיית הערעור. כעת נותר לברר האם ניתן יהיה לשתף את נימבה במשחק נגד הפועל רמת גן".

מנכ"ל הפועל פתח תקווה, אפי צפריר, אמר על ההחלטה: "היה ברור לי מלכתכילה כי מדובר בערעור חסר שיניים ומיותר. לא לכבודם של ראשי הקבוצות בצמרת הליגה להתעסק במשהו שנשיאות בית הדין העליון כבר נתנה את דברה בנושא, והיום הוכח עד כמה מיותר זה היה".

צפריר הוסיף וסיפר על ההכנות המיוחדות למשחק מול הפועל רמת גן בעוד יומיים: "הנהלת הפועל פתח תקווה עשתה הנחה מוקדמת ב-10 ¤ וחולקו 1000 כרטיסים בחינם בבתי הספר. נשים ייכנסו למשחק בחינם, וייעשו טקסים לקבוצות הנוער והותיקים. כמו כן אנחנו מנסים לארגן שדגל ענק של הקבוצה יונף במרכז המגרש, כמו בליגת האלופות"

אורן שפרלינג, חבר הנהלת הפועל חיפה, שזועם על ההחלטה: "צר לנו שתוצאות המשחק ייקבעו לא על כר הדשא אלא על שולחן הדיונים, למרות שכולם מסכימים שזו החלטה תמוהה. אנחנו מקווים שהצדק ייעשה במחזור האחרון של העונה. חבל מאוד שבעלי קבוצות כמו יואב כץ ואלונה ברקת, אשר השקיעו את מרצם ואת זמנם, לא השיגו את המטרה שלשמה הם הגיעו לספורט, וזה מאבק ספורטיבי על ליגת העל, ולא דיונים משפטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully