וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד: "זה הסיפור שלנו בתקופה האחרונה"

אסף שקד

20.5.2008 / 23:10

מאמן הרצליה ראה את שחקניו מחמיצים שוב ושוב, ומפסידים 3:1 לבית"ר בדרך ללאומית. שפיגל על העונה הבאה: "נתבסס על הסגל הקיים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

עושה רושם שמכבי הרצליה מתחילה להפנים שהיא וליגת העל נפרדות בתום העונה הקרובה. אם מישהו חשב שיש עוד סיכוי, הגיע ההפסד הערב (שלישי) לבית"ר ירושלים 3:1, שלא השאיר כמעט סיכוי לחניכים של פרדי דוד להינצל.

"נילחם עד הסוף"

הרצליה, שתתארח במחזור הקרוב מול מכבי חיפה ולאחר מכן במחזור הנועל תארח את מכבי פתח תקווה, חייבת לנצח את שני המשחקים כדי להינצל, אך גם אז היא לא תהיה תלויה בעצמה. שני השערים המוקדמים שספגה הרצליה מג'וניור ויזה (11) ואבירם ברוכיאן (13) סיבכו את הרצליה האחרונה. למרות שאבי ריקן צימק, גל אלברמן סגר את הסיפור עם שער ניצחון בדקה ה-90.

מאמן הקבוצה פרדי דוד נראה בסיום כמו אחד שהשלים עם הירידה. "לא פתחנו טוב את המשחק, אבל בהמשך הגענו למספיק מצבים ליד השער, לא רק להשוות, אלא אפילו כדי לנצח", אמר דוד, "אבל באמת שאין לי טענות לשחקנים, הם רצו, ניסו, שיחקו כדורגל, אבל זה הסיפור שלנו בתקופה האחרונה".

אבי ריקן סיפר על השער שלו מול הקבוצה שלו לשעבר. "הגול לא מנחם אותי", אמר ריקן, "אבל כל עוד יש לנו סיכוי תיאורטי, נילחם עד הסוף".

"העומס התחיל לדבר במחצית השנייה"

"כולנו ראינו שלא היה משחק גדול", סיכם גיורא שפיגל, המנהל המקצועי של בית"ר, "אבל בסופו של דבר התוצאה קובעת. הקבוצה שלנו אומנם האלופה ומחזיקת הגביע והיום היא פגשה קבוצה שעומדת לרדת, אבל עדיין הצלחנו לנצח 1:3, ודי בקלות".

מיכאל זנדברג: "שיחקנו כדורגל די טוב במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה העומס התחיל לדבר ונראינו עייפים".

על העונה הבאה אמר שפיגל: "בכל הנוגע להגעת שחקנים חדשים - יש שני צדדים לחתונה, וצריך שהכלה תסכים להגיע. מבחינתנו, אנחנו עובדים בקצב טוב מאוד. אני מאמין שנעשה את מה שצריך. בית"ר תגיע למוקדמות הצ'מפיונס כשהיא מתבססת על הסגל הקיים והטוב שיש לה. אנחנו שואפים להוסיף שחקנים נוספים, אבל ההצלחה שלנו תתבסס על הסגל הקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully