וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתי חתם ל-3 שנים בקרית שמונה

יצחק סולומון

20.5.2008 / 16:14

אחרי שהמו"מ בין הקבוצה לצרפתי פוצץ לפני כחודש ועל אף ההתעניינות של מכבי ת"א, הקשר יישאר בצפון: "אני אוהב את המקום הזה"

גיא צרפתי, קשרה של עירוני קרית שמונה, חתם היום (שלישי) לשלוש עונות בקבוצה ובכך ימשיך לנסות להביא את קרית שמונה רחוק גם בזירה האירופית.

אולי זה נשמע מוזר, מאחר ולפני כחודש המשא ומתן בין הצדדים כבר פוצץ והקבוצה הוציאה הודעה רשמית שהוא לא ימשיך לשחק בעונה הבאה בקרית שמונה. למרות זאת, המשא ומתן בין הצדדים נמשך, ועל אף שבזמנו מכבי תל אביב הביעה עניין בצרפתי, הצדדים הגיעו היום לסיכום על המשך שיתוף הפעולה בשלוש העונות הבאות.

צרפתי, שהגיע לקבוצה בעונת 2005/6, אז הייתה בליגה הלאומית, היה חלק עיקרי בהצלחת הקבוצה העונה, הירבה בבישולים (9) וכבש אף שלושה שערים. לאחרונה התלבט השחקן בקשר לעתידו בקבוצה, בגלל המרחק הגדול מאזור המרכז, שם מתגוררת רעייתו, אותה נהג לראות רק באמצע השבוע. במהלך המשא ומתן התבטא היושב ראש, איזי שירצקי, "נתנו לו הצעה מכובדת שאף קבוצה אחרת לא תיתן לו".

"אני שמח מאד", אמר גיא צרפתי לאחר החתימה, "אני אוהב את המקום, אני מחובר אליו, ואני מקווה ששלוש השנים הבאות יהיו יותר טובות משלוש השנים האחרונות". גיא הוסיף ואמר: "אני מעריך את הרצון של יוסי אדרי ושל מישל דיין להשאיר אותי בקבוצה, וכמובן אני מעריך את זה שאיזי מאד רצה שאשאר. אני מקווה ששיתוף הפעולה יניב פירות גם בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully