וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמצים גדולים בנתניה להשאיר את סטרול

אחרי שהצליח עם מרין, מנסה להפעיל יאמר מכבש לחצים גם על הבלם הישראלי. מתיאוס:בכוונתי לעבוד בצורה הדוקה עם מחלקת הנוער"

הבעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר, שהפעיל מכבש לחצים בימים האחרונים על הבלם לואיס מרין והצליח להשאירו בקבוצה, עושה מאמצים גדולים כדי להבטיח גם את הישארותו של אבי סטרול בנתניה. לסטרול יש סעיף יציאה לחו"ל, המסתיים בראשון ליולי. בנתניה מקווים מאוד שסטרול יישאר בקבוצה. המאמן החדש של הקבוצה, לותר מתיאוס, שוחח עם יאמר בעניין, כשהשניים גם דיברו עם סוכנו של השחקן, רונן קצב, שהבטיח להחזיר להם תשובה בהמשך השבוע.

בתוך כך נודע, כי מספר גורמים חברו להשארתו של לואיס מרין בארץ. אחד מהם היה החלוץ סבסטיאן רוזנטל, שכבר הבטיח את הישארותו בעונה הבאה וכן מאמן הכושר של מחלקת הנוער, הנרי דוארטה. שני הדרום אמריקאים פעלו וסייעו בעניין ליאמר. גם מנהל הקבוצה לשעבר, גדי חן, שמצוי בקשר טוב עם מרין סייע בעניין. יאמר היה אסיר תודה לשחקניו ואמר: "אני מודה לשחקנים שהרבה בזכותם הצלחנו להשאיר את מרין. אני גם מקווה שסטרול יישאר".

עדיין לא התקבלה החלטה בנתניה האם להטיס את החלוץ איתי שכטר לגרמניה על מנת שיעבור ניתוח בכתפו. שכטר אמר הבוקר: "אני מקווה שעד סוף השבוע תתקבל החלטה האם אטוס לגרמניה או להישאר בארץ ולעבור את הניתוח כאן".

מתיאוס, שהיה אמור לחזור לגרמניה היום, האריך את שהייתו בישראל ביממה ויערוך ישיבות מרתוניות עם גורמים במועדון על מנת להכין את הקבוצה לעונה הבאה, וכן על מנת להחליט היכן תקיים הקבוצה את שני מחנות האימון המתוכננים לה במהלך הפגרה.

במהלך הפגישות היום יועלו שמות של מועמדים לחיזוק הקבוצה. בין היתר יוזכרו קשר בני סכנין, ג'ון קולמה. כזכור, נתניה העבירה בקשה לסכנין על השחקן. כמו כן יוזכר שמו של טוטו תמוז. גורם בקבוצה אמר: "אני מעריך שכל שחקן ישראלי טוב נחשב כרגע מועמד ראוי לחיזוק הקבוצה בעונה הבאה".

בצהריים קיים מתיאוס פגישת עבודה ראשונה עם עוזרו דוד פיזנטי ומנהל הקבוצה המיועד, נתי עזריה. עזריה, שהיה כזכור מנהל הקבוצה לפני מספר שנים בתקופתו של אשר אלון ופוטר, חוזר לתפקיד מנהל הקבוצה הבוגרת מהעונה הבאה ויעזוב את אימון קבוצת הנערים.

פיזנטי ועזריה שוחחו במהלך הפגישה עם מתיאוס גם על מחלקת הנוער של המועדון, בה הם משמשים כמאמנים. מתיאוס הבטיח להדק את הקשר עם מחלקת הנוער ואמר: "בכוונתי לעבוד בצורה הדוקה עם מחלקת הנוער של המועדון, זאת על מנת להמשיך לפתח ולקדם את הכשרונות הצעירים של המחלקה".

למרות כל פסטיבל מתיאוס, מכבי נתניה נערכת לקראת המשחק בשבת מול בני יהודה. היום קיימה הקבוצה אימון הכנה נוסף שבו נטלו חלק כל שחקני הסגל. בנתניה עדיין לא הגיעו להבנות עם המשטרה באשר לכמות השוטרים שיאבטחו את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully