וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורבן בית ראשון. ואחרון

גיל קדרון

20.5.2008 / 6:12

אחרי 6 משחקים, השיגה סן אנטוניו את ניצחון החוץ הראשון בסדרה, עם 82:91 ענק במשחק 7 בניו אורלינס. בגמר המערב מחכים הלייקרס

שני קווי העלילה המרכזיים בסדרת חצי הגמר בין סן אנטוניו וניו אורלינס היו הדור הזקן נגד הדור הצעיר וניצחונות הבית המרשימים בששת המשחקים הראשונים. במשחק מספר 7 הלילה (בין שני לשלישי) גבר הניסיון על הנעורים והביתיות, כשהספרס שיחקו כמו אלופים בזמן החשוב ביותר של העונה, בדרך ל-82:91 בלואיזיאנה.

המסע להגנת התואר, שנראה רחוק בשלבים מסוימים בסדרה, ימשיך בגמר המערב מול הלייקרס. סדרת הגמר תחל בלוס אנג'לס בלילה שבין רביעי לחמישי (3:30). כל משחקי הסדרה יועברו בערוץ ספורט 5.

ניו אורלינס - סן אנטוניו 91:82 (3:4 לספרס)

במשך 48 דקות ניכר איזו קבוצה ידעה שהיא הולכת לנצח, ואיזו קבוצה קיוותה שהיא הולכת לנצח. הספרס הניעו כדור ביעילות כל הערב, ניצלו את השמירות הכפולות כדי לקבור את ניו אורלינס מחוץ לקשת, ונעלו בהגנה את המשחק הקבוצתי של כריס פול, והראו שלא נס ליחם בפלייאוף 2008.

מאנו ג'ינובילי צלף 4 מ-11 מאחורי הקשת ו-10 מ-11 מהקו, כולל ארבע בדקה האחרונה שמנעו מהמשחק לברוח וסיים עם 26 נקודות קטלניות. טים דאנקן הניע את ההתקפה ורשם 16 ו-14 כדורים חוזרים, שהשכיחו את ההגנה המצוינת שעשה עליו טייסון צ'נדלר, שגרמה לטימי לפגוע רק ב-5 מ-17. טוני פארקר פירפר עם 17, כולל ג'אמפ חשוב מחצי מרחק, ואמה אודוקה, ברוס בואן, רוברט הורי ומייקל פינלי הרשיתו שתי שלשות כל אחד במטרה להעניש כל שומר שעזב אותם. סך הכל להטו הספרס מאחורי הקשת עם 12 מ-28, שהמתיקו את הגלולה המרה של ה-39.5 אחוזים מהשדה.

דייויד ווסט לא נראה מוטרד מהפציעה בגב, נרגע אחרי פתיחה טובה וסיים עם 20 ו-9, אבל לא הצליח לקלוע בדקות שההורנטס ניסו נואשות לחזור להתמודדות. כריס פול אמנם סיים עם 18, 14 אסיסטים ו-5 חטיפות, אבל איבד הן ארבעה כדורים והן את הרסן של המשחק. האלופה כבר עלתה ליתרון 17 ברביעי, והקהל המקומי נדם, אבל התעוררות של ג'אנרו פארגו, שנכנס לזון עם 18 מהספסל, כולל שלשה שצימקה את הפיגור לשלוש, דקה וחצי לסיום. בהתקפה הבאה הוא שוב נותר חופשי על השלוש, והחטיא. לצ'נדלר היו 13 ו-15 ריבאונדים, כמו גם הרבה מחמאות מגרג פופוביץ' לאחר הבאזר האחרון. פז'ה סטויואקוביץ' שוב התערער מנוכחותו של בואן, עד שהחטיא גם כשנותר בודד, עם 3 מ-11 מ-7 עלובות בלבד, שסגרו חמישה משחקים עם ממוצע נמוך מ-9.

ביירון סקוט נראה חסר אונים במאני טיים, כשהיחידי שיצר מהלכים היה פארגו, כולם בכדרורים באחד על אחד. בשלושת ניצחונותיהם בסדרה רעמו הצרעות ברבע השלישי, אבל הפעם עלו הספרס מפוקסים מחדר ההלבשה עם 14:20, שכמעט והוציא למארחים את הרוח מהמפרשים. לאורך כל המשחק נראו הידיים של ניו אורלינס רועדות, כשזריקה פנויה אחרי זריקה פנויה קפצה החוצה מהטבעת - עם 40.2 אחוזים בלבד, כולל 4 מ-17 משלוש ו-12 מ-17 מהעונשין. גם 13 כדורים חוזרים של השחורים בהתקפה בלמו את משחק הריצה של פול.

בערבים כאלה קשה לנצח כל קבוצה, בטח ובטח שועלים מנוסים כמו הספרס, שלא התרגשו מהפסדים של 19, 18 ו-22 באותו מקום, וממשיכים בניסונם לבאק טו באק ראשון אי פעם, אחרי ארבע תארים בתשע שנים. ההורנטס ינסו שוב את מזלם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully