וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימים של הכרעות

20.5.2008 / 0:00

בליגת העל בכדורסל ייאבקו הקבוצות על המקום בפיינל פור ועל ההישארות, באירופה ייאבקו בצ'מפיונס על הגביע וגם הרצליה הקטנה תנסה לשרוד את הדאבליסטית

טור מספר 1: 4 משחקים, יחס 10.5 (100 ש"ח יניבו 1,050 ש"ח)

משחק מספר 6: עירוני נהריה – עירוני רמת גן (12+). נהריה חייבת ניצחון חוץ בזיסמן כדי להבטיח את כניסתה לפיינל פור. מולה ניצבת יריבה שכבר הבטיחה את הישארותה ובמחזור האחרון נהריה תעשה הכל כדי לסיים עם ניצחון. אחרי ההפסד בהארכה להפועל ירושלים, נהריה תהיה חייבת לחזור לעצמה, אך לא תנצח ביותר מ-12 הפרש. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 10: הפועל גליל עליון (7+) – הפועל ירושלים. נתחיל מהסוף להתחלה. אנחנו לא מאמינים שירושלים תגיע לפיינל פור, עד כמה הזוי שזה נשמע. ירושלים, שניצחה בהארכה את נהריה יוצאת כעת לכפר בלום כדי להשיג ניצחון שישאיר לה סיכוי לעלות בכל זאת. אלא שגליל נלחמת על חייה ולמרות ההפסד לחולון במחזור האחרון, היא לא תנוצח ביותר מ-7 הפרש. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 12: עירוני אשקלון – הפועל חולון (3+). חולון כבר הבטיחה את המקום הראשון בליגה והיא אמורה להופיע למשחק משוחררת הרבה יותר. לאשקלון עוד יש סיכוי להשתחל לארבע האחרונות אך לשם כך היא חייבת ניצחון. קשה לנו להאמין שהיא תשיג אותו. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 16: הפועל גלבוע/עפולה (8+) – בני השרון. החניכים של אפי בירנבוים עוד יכולים לסיים במקום השני בליגה אך הם לא תלויים בעצמם. מה שכן, רק ניצחון חוץ על גלבוע/עפולה יקרב אותם למטרה מול הקבוצה שכבר נשרה לליגה הלאומית. ומה הסיכוי שזה יקרה בזכות ניצחון מעל שמונה נקודות הפרש? די גבוה. ההימור: 2 (1.8)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 5.2 (100 ש"ח יניבו 520 ש"ח)

משחק מספר 19: בית"ר ירושלים – מכבי הרצליה. הדאבליסטית הטרייה תגיע כדי לנקום בהרצליה, שחגגה לה בזמנו את חגיגות האליפות וסירבה להמשיך לשחק. אז נכון שבית"ר כבר חושבת על ליגת האלופות ועוד שאריות האלכוהול נשארו אצל השחקנים, אך בית"ר תגיע רעבה להשיג ניצחון ביתי שיסבך את הרצליה עוד יותר ויקרב אותה לליגה הלאומית. ההימור: 1 (1.6)

משחק מספר 35: מנצ'סטר יונייטד – צ'לסי. הכל יכול לקרות כאן. משחק אחד וגורל אחד תלוי על הכתפיים של 22 השחקנים שיעלו על כר הדשא. אחרי הזכייה הדחוקה באליפות, מנצ'סטר יונייטד תנסה להשלים דאבל, אך לאברהם גרנט יש תוכניות משלו והוא עצמו כבר הוכיח שמוקדם להספיד אותו. להערכתינו המשחק הזה יוכרע ב-120 דקות או בפנדלים. ההימור: איקס (2.6)

משחק מספר 75: אברדין – גלזגו ריינג'רס. ריינג'רס, שמגיעה נחותה אחרי ההפסד בגמר גביע אופ"א לזניט סנט פטרסבורג, לא רוצה להישאר ללא שום תואר וגם היא יודעת שרק ניצחון חוץ על אברדין בא בחשבון כדי להיאבק מול סלטיק על התואר. אחרי הניצחון הגדול על סנט מירן 0:3 במחזור הקודם, גם הפעם נראה ניצחון. ההימור: 2 (1.25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully