וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי מועמד להפועל באר שבע

אייל בן יעקב

19.5.2008 / 23:18

הקבוצה מבירת הנגב מעוניינת במאמן הנבחרת הצעירה עד התקופה האחרונה. בכיר במועדון: "גילי לנדאו בכל מקרה לא ימשיך"

על רקע התעסקותה של הפועל באר בפרשת פטי נימבה וההמתנה המתוחה לדיון בנושא , שייערך ביום רביעי, ממשיכה הקבוצה בהכנותיה לעונה הבאה כשהמועמד המוביל לאמן את האדומים מבירת הנגב הוא גיא לוי. לוי בן ה-42 סיים זה עתה קדנציה מוצלחת כמאמן הנבחרת הצעירה ובעונה החולפת אף היה מבוקש על ידי מכבי תל אביב.

"ביום רביעי כנראה נדע אם גיא לוי יהיה אצלנו או לא", אמר הערב (שני) גורם בכיר בהפועל באר שבע, "בכל מקרה, למרות הקאמבק המצוין של הקבוצה בהדרכתו, גילי לנדאו לא ימשיך בעונה הבאה, וזאת על רקע יחסיו הבעייתיים עם אלונה ברקת".

כפי הנראה, אין זה מקרי כי ההחלטה לגבי המאמן תתקבל ביום רביעי, לאחר תוצאות הדיון בערעור שהגישה הפועל רעננה כנגד שיתופו של פטי נימבה במדי הפועל פתח תקוה, במשחק בין השתיים שאירע בשישי האחרון. במידה שהערעור יתקבל ורעננה תזכה בניצחון טכני, סיכוייה של הפועל באר שבע לעלות ליגה יגדלו מאוד, ואף יגבירו את הסיכוי להגעתו של לוי לבירת הנגב.

כמו כן, בטקס מרגש ובנוכחות כ-150 ילדים, בני נוער ואישי ציבור הגיע לסיומו ביום ראשון פרויקט חוג הכדורגל של בית-ספר דקלים לחינוך מיוחד בשיתוף הפועל באר שבע. מאז חודש נובמבר מפעילה הקבוצה מדי יום שלישי חוג כדורגל ל-15 תלמידים. את החוג מדריכים בהתנדבות מלאה עוזר מאמן קבוצת הבוגרים, סתיו אלימלך, ומאמן הכושר של מחלקת הנוער, מיכאל ברוש. השבוע, במקביל לסיום עונת 2007/8, נערך המפגש הנועל של חוג הכדורגל.

אלימלך אמר היום: "יש לנו זכות גדולה להיות עם הילדים האלה, שמקנים לנו הרבה רגעי נחת ואושר. הם נתנו לנו לקבל פרופורציות בהמון סיטואציות ולהבין מה היא נתינה מכל הלב. כשאני שומע אותם מגיעים למגרש כל כך מאושרים ובסיום עוזבים עצובים את האימון, אני מבין עד כמה כולנו חייבים לקיים עוד ועוד יוזמות דומות, שגורמות לכולם הרגשה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully