וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ק"ש: "שביט יודע בדיוק מה אנו מוכנים לתת לו"

יצחק סולומון

19.5.2008 / 20:55

בקבוצה מהצפון ממשיכים להתייחס לעתידו של שוער הקבוצה ויוסי אדרי הוסיף בראיון ברדיו: "כרטיס לאינטרטוטו זה לא תענוג כזה גדול"

"כרטיס לאינטרטוטו זה לא תענוג כזה גדול, לכן נעשה כל מאמץ לסיים את העונה כמו שהתחלנו, ולזכות בכרטיס לגביע אופ"א", אמר הערב (שני) מנכ"ל עירוני קריית שמונה, יוסי אדרי, לרדיו קול רגע בגליל.

על המשא ומתן המתמשך עם השוער, שביט אלימלך, אמר המנכ"ל אדרי: "העו"ד שלו בחוץ לארץ. כאשר יחזור לארץ תתקיים פגישה, ואז ייחתכו הדברים לכאן או לכאן. אני מאמין שזה יקרה עד סוף השבוע. שביט יודע בדיוק מה אנו מוכנים לתת לו, היה לו מספיק זמן לחשוב על ההצעה שלנו". בקריית שמונה לא שוללים את האפשרות להפקיד את הקבוצה בידיו של השוער הצעיר והמוכשר, דני עמוס, במקרה שהמשא ומתן עם אלימלך יתפוצץ. "דני הוא כשרון גדול. אנחנו רוצים ששביט יהיה החונך שלו בעונה הבאה. יש לדני כישרון שאנחנו מקווים שיבוא לידי ביטוי".

אדרי גם התייחס להארכת חוזהו של הקפטן, יניב לביא: "היה משא ומתן, יש דברים מאחורי הקלעים, כולנו ידענו שבסופו של דבר זה ייסגר חיובי. יניב נקלט היטב בקבוצה ובעיר ובהחלט רצינו לראות אותו אצלנו עוד מספר שנים".

החל ממחר (שעה 16:00) ייפתחו הקופות באצטדיון העירוני, למכירה מוקדמת של כרטיסים, לקראת המשחק בשבת, מול הדאבליסטית בית"ר ירושלים. כחלק מהפקת לקחי המשחק הקודם בין שתי הקבוצות, הכרטיסים לא יימכרו בנקודות שונות ברחבי העיר, כדי למנוע מצב בו ספסרים ירכשו כמויות גדולות של כרטיסים.

המאמן המיועד, מישל דיין, ביקש מאנשי מחלקת הנוער של המועדון את רשימת השחקנים שמסיימים גיל נוער. לפני פתיחת האימונים הרשמית לעונה הבאה, מתכוון דיין לזמן את הצעירים למבחנים, והמצטיינים יצטרפו לסגל הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully