וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסקבה נכנסת לכוננות גבוהה

19.5.2008 / 19:53

מאות מאוהדי צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד החלו להגיע לבירת רוסיה לקראת גמר האלופות. האנגלים כבר החלו להתלונן על התורים בכניסה למדינה

זה מתקרב ובא, המשחק בין שתי הקבוצות הטובות בעולם נכון להיום, הקרב על התואר היוקרתי ביותר שמעפיל הקבוצות הבינלאומיים. צ'לסי מול מנצ'סטר יונייטד בגמר ליגת האלופות ייערך מחרתיים (רביעי) וברוסיה, שתארח את המשחק, כבר נמצאים בכוננות שיא לעשרות אלפי האוהדים שכבר החלו לזלוג לבירה הרוסית.

יותר מ-40 אלף אוהדים אנגלים צפויים להגיע למוסקבה עד שעת המשחק, למשחק הגמר הראשון בעיר מאז גמר גביע אופ"א בין מארסיי לפארמה לפני 9 שנים. חלק מהאנגלים כבר מודאגים מהעיכובים ומהבדיקות בכניסה לרוסיה ונציג של משרד נסיעות ממנצ'סטר, שטס בעצמו למוסקבה, אמר היום: "בהתחלה לא היו לנו בעיות, אבל היום כבר היינו קבוצה של 100 אנשים וחיכינו שעה בתור. אם זה ימשך ככה אין סיכוי שהם יצליחו להכניס את כל האוהדים עד יום רביעי".

בצד הרוסי בינתיים מסתמנת רגיעה. פקיד בעיריית מוסקבה שמע את הטענות של האנגלים, אבל לא התרגש ואמר שביומיים הקרובים יגיעו עובדים במיוחד למשימה האנגלית: "מן הסתם יתווספו עוד אנשים. בינתיים הכל עובד לפי התכנית. האוהדים התחילו להגיע ואנחנו ערוכים לקבל את פניהם".

משטרת רוסיה נערכת גם היא בכוחות מתוגברים לארוע וכוחות מתוגברים יפרסו משדה התעופה ועד לרחובות עיר הבירה. לובשי המדים מקווים שהאנגלים לא יעוררו מהומות דומות לאלו להם היו אחראים אוהדי ריינג'רס בגמר גביע אופ"א והאוהדים עצמם בינתיים נשמעים רגועים. "אנחנו מצפים בקוצר רוח למשחק", אמר אחד מאוהדי מנצ'סטר יונייטד, "אני לא חושב שזה יהיה גרוע כפי שמציירים את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully