וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - מכבי הרצליה: מחממים את התחתית

האלופה, שתיחשב בלתי מדורגת במוק' ליגת האלופות, מתכוננת בעצלתיים למשחק ההשלמה מול הרצליה (ג', 20:50), הקריטי למאבקי התחתית

לאחר היום החופשי לו זכו שחקני בית"ר ירושלים בגין הזכייה בדאבל, חזרה היום (שני) הקבוצה להתאמן לקראת משחק ההשלמה מחר מול מכבי הרצליה. בניגוד לאימונים מסכמים האורכים למעלה משעה וחצי, הפעם הסתכם האימון ב-45 דקות בלבד, במהלכו היו עסוקים השחקנים יותר באימון כדוריד מאשר בכדורגל, ואת אווירת סוף העונה היה ניתן להרגיש היטב במתחם האימונים בבית וגן.

כחלק מסדרה בה משתתפת הקבוצה, הצטלמו השחקנים בזה אחר זה עם הגביע והמשיכו את החגיגות מרמת גן. למרות אווירת הקרנבל, בבית"ר טוענים כי הם לא מתכוונים לעשות הנחות למכבי הרצליה. על אף ההצהרות, יצחק שום צפוי לתת מנוחה למספר שחקני הרכב, כמו שמעון גרשון, כריסטיאן אלברז, גל אלברמן ועמית בן שושן.

טוטו תמוז, שכבש את השער השלישי מול מכבי נתניה, ימשיך לזכות בקרדיט בהרכב, כשלצדו צפוי לפתוח רומולו. גם תומר בן יוסף צפוי לחזור להרכב, ואת עמדות המגנים צפויים לאייש שמוליק קוזוקין ודוד אמסלם.

חגיגות הדאבל של הקבוצה עם אוהדי בגן סאקר ביום חמישי יועברו בשידור ישיר בערוץ ספורט 1.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, שמוליק קוזוקין, אריק בנאדו, תומר בן יוסף, דוד אמסלם, דרק בואטנג, אבירם ברוכיאן, ג'וניור ויזה, מיכאל זנדברג (טל), רומולו, טוטו תמוז.

דומז'לה זכתה באליפות בסלובניה!

דומז'לה זכתה באליפות השנייה ברציפות, של סלובניה. מעניין? אם אתם אוהדי בית"ר ירושלים, אז מאוד מעניין. הקבוצה הסלובנית מדורגת מקום אחד לפני בית"ר ירושלים באירופה, ולכן זכייתה באליפות שולחת את האלופה הישראלית לסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. לכך תורמו גם ראפיד וינה, שזכתה באליפות אוסטריה, וארטמדיה פטרזלקה שצפויה לזכות באליפות סלובקיה. שתי הקבוצות, יחד עם דומז'לה, מדורגות באופ"א לפני בית"ר.

הדאבליסטית הישראלית אמנם דילגה הישר אל הסיבוב השני של המוקדמות, אך אינה נחשבת מדורגת ומצפות לה יריבות קשות באותו שלב. היריבות האפשריות הן פנאתינייקוס היוונית, פנרבחצ'ה הטורקית, אנדרלכט הבלגית ומי שתוכתר כסגנית אלופת סקוטלנד. היריבות היותר קלות מסתמנות כבראן ברגן הנורבגית, אלבורג הדנית, קראקוב מפולין וגם פטרזלקה הסלובקית. אם בית"ר תחלוף על פני יריבתה בסיבוב המוקדמות השני, היא עשויה לפגוש בסיבוב השלישי את אריות אירופה: ליברפול, יובנטוס, ברצלונה, שאלקה או פיורנטינה.

אולי הפעם אוהדי הרצליה יפרצו לכר הדשא

בעונה בה התחתית הפכפכה, קבוצות סובלות מחוסר יציבות וכזו שנראתה בטוחה אתמול מועמדת לרדת מחר (וההיפך), אין לאבד תקוה. בני יהודה נמצאת במסע הישרדות מפואר, והיא מספקת השראה לאחת מיריבותיה בתחתית, מכבי הרצליה. בשרון יודעים שכדי להישאר בליגת העל עוד עונה, הם חייבים לנצח לפחות שלושה משחקים. הרצליה "נהנית" ממשחק עודף על פני יריבותיה, אותו משחק דחוי נגד בית"ר ירושלים (20:50).

אווירת הנכאים שפקדה את הקבוצה אחרי ההפסד בשבת לסכנין, התחלפה ביום שני לכזו שמשדרת ביטחון. הרצליה מקווה שחגיגות הדאבל של בית"ר יעזרו לה לצלוח את המפגש בטדי, ולחלץ נקודות שיעזרו לה לשרוד. אסף קריספיס לא התאמן עם הקבוצה, אך צפוי לשחק. מהרן ראדי צפוי לפתוח בקישור, והמאמן פרדי דוד יסתמך על צ'טם אנטויה בחוד ההתקפה.

כל קבוצה קיבלה 30 כרטיסים למשחק, כלומר 60 אוהדים יכבדו בנוכחותם את המפגש. בהרצליה בוודאי ישמחו אם בתום 90 דקות, יהיו אלה אוהדיהם שיפרצו לכר הדשא בקריאות שמחה וגיל.

הרכב משוער: איתמר ניצן, אסי משיח, מיטייה מורץ, חיים מלכה, כפיר אדרי, איתן עזריה, איבן ווקמנוביץ' (שלו מנשה), מהרן ראדי, עומר בוקסנבוים, אבי ריקן, צ'טם אנטויה.

עדכון ראשון: 12:35, 19/05/08
עדכון אחרון: 19:40, 19/05/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully