וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו וונג כבר התייאש

19.5.2008 / 13:09

האס של היאנקיז קרס, הפסים שוב נוצחו בבית על ידי המטס - 11:2. סוויפ לבוסטון על מילווקי, הפסד ראשון לקליף לי עם קליבלנד

ניו יורק יאנקיז - ניו יורק מטס 11:2

אם בצ'ין מינג וונג נפלה שלהבת, מה יגידו איאן קנדיי הקיר? המגיש הטייוואני, ביום רגיל סטופר הנפילות של הפסים, נכנע לתצוגה התקפית טובה של המטס ולהגשה מצויינת של אוליבר פרז, עם 7.2 וארבעה, רשם הפסד והיאנקיז נוצחו גם במשחק השני בסדרה. חוזה רייס וריאן צ'רץ' חבטו להומרים על וונג ורוס אולנדורף, והיאנקיז בתחתית המזרח עם מאזן 24:20. זו הייתה הפעם השניה מאז החלו משחקי האינטרליג לפני 11 שנה, שבה המטס לוקחים סדרה בברונקס.


בוסטון - מילווקי 7:11

ג'וש בקט זכה בניצחון החמישי שלו העונה, אבל עוד ניצחון כזה ואבדנו. בקט הגיש שבעה אינינגים שבהם ספג שש ריצות, והיה זקוק להרבה עזרה מדייויד אורטיז החם, שחבט לשני הומרים ודאבל והכניס ארבעה ריביז. ריאן בראון, גחל בפני עצמו, חבט לצמד משלו , כשבסלאג פסט משתתפים גם דסטין פדרויה וקווין יוקיליס מבוסטון, ופרינס פילדר וג'יי ג'יי הארדי ממילווקי.


שיקגו קאבס - פיטסבורג 3:4

אלפונסו סוריאנו נעצר על חבטה אחת בלבד, אבל ג'ייסון מארקי עשה את העבודה בהגשה עם שישה אינינגים, קרי ווד שמר בהצלחה והקאביז חזרו למסלול הניצחונות. פיל דומטריי עם ההפסד, אדם לה רוש עם הומר לפיטסבורג.


איינג'לס - דודג'רס 2:10

בימים שבה שאר המגישים רושמים נפילות מתח, דווקא ג'רד וויבר חווה רנסנס קטן. וויבר הגיש 5.1 אינינגים וחישמל שבעה חובטים, כשהוא משתמש ביד הנפץ של מייק נאפולי, עם שני הומרים וחמישה ריביז. חמישה אינינגים ושבע ריצות חובה לדרק לואו הפושר עד מאוד בדודג'רס.


פלורידה - קנזס סיטי 9:3

הרויאלס ממשיכים לפלרטט עם מאזן חצוי (22:21) בעוד המארלינס מאבדים גובה, למרות הניצחון של שבת. שישה וחמישה לזאק גריינקי המצוין בניצחונו החמישי העונה, הומרים לחוזה גיין ולמארק טיהאן. בפלורידה רשם בורק "כנופיית באדר מיינהוף" באדנהופ את ההפסד, מייק ג'ייקובס עם הומר מספר 11 העונה.


אטלנטה - אוקלנד 2:5

הברייבס ניצחו את הסדרה בזכות שלוש חבטות ושני ריביז של יונל אסקובר, הומר של בובי קרוסבי וחמישה אינינגים סולידיים של ג'ו ג'ו רייס שהקנו לו ניצחון. הפסד שלישי העונה לג'סטין דושר.


בולטימור - וושינגטון 2:1

הקבוצה הכי גרועה בליגה? עם מאזן 26:19, הנשיונאלס ממשיכים לעשות מאמצים לתקן את הרושם של תחילת העונה. ג'ון לאנאן הגיש פנינה עם 7.1 אינינגים וחמישה טיגונים, כריסטיאן גוזמן חבט להומר וג'ון ראוש רשם שמירה עשירית העונה. שבעה אינינגים לג'רמי גאת'רי בהפסד.


פילדלפיה - טורונטו 6:5

המשחק התעכב פעמיים בגלל הפסקות גשם, מה שגרם לקייל קנדריק ולשון מרקום להגיש אינינג אחד בלבד כפותחים. לייל אוברביי חבט להומר בן שלוש ריצות וביסס יתרון של טורונטו, ששמרה עליו עד לסיום. ג'ייסון פרייזור זכה בניצחון ובי ג'יי ריאן בשמירה, כשהנקודה המעניינת בטורונטו היא עלייתו של רוי האלאדיי להגיש 2.1 אינינגים מהבולפן, לאחר שהגיש ביום חמישי. הוא הכיש שני חובטים. הפסד לרודי סיאנז, הומרים לריאן הווארד ולפאט ברל בפילדלפיה.

לי חוזר לגודל טבעי

סינסינטי - קליבלנד 4:6

אחרי פתיחה חלומית לעונה, קליף לי נחבט על ידי הרדס וספג הפסד ראשון העונה, כשעל הדרך סינסינטי מטאטאת את קליבלנד בדרבי של אוהיו. לי ספג עשר חבטות וחמש ריצות חובה, ולעומתו היה אדינסון וולקז שוב חשמל, עם שישה וחמישה, ניצחון שביעי ו-ERA של 1.33. אדם דאן וג'ואי ווטו, הסלאגרים הרגילים של הרדס, חבטו מעבר לגדר. שמירה תשיעית העונה לקוקו קורדרו.


אריזונה - דטרויט 0:4

שבעה אינינגים וחמישה זצים. זה היה ההספק היומי של רנדי ג'ונסון כשהיה עולה להגיש על הגבעה עד לפני שלוש שנים. אבל הגב זה כבר לא זה, ובשנים האחרונות רנדי נראה תשוש. רק שהלילה הוא חזר לימי הוינטאג', והשבית את מחבטי הטייגרס השובתים ממילא. הפסד לנייט רוברטסון, דטרויט כבר על מאזן מחפיר של 27:17.


קולורדו - מינסוטה 2:6

אולי הרוקיז עולים על המסלול הנכון עם ניצחון שני ברציפות. 6.1 אינינגים עם שבעה חשמולים לג'ף פרנסיס בעונה זוועתית, 5.2 לקווין סלואי בהפסד. קלינט בארמס וטוד הלטון עם הומרים לקולורדו, ג'סטין מורנו עם אחד למינסוטה.


סן פרנסיסקו - שיקגו וייט סוקס 13:8

מאט קיין לקח נו היטר לאינינג החמישי וניהל משחק צמוד עם ג'ון דאנקס, אבל אז החל הכל להתפרק לשני המגישים. בעוד דאנקס עוד רושם הופעת איכות של שישה ושלושה עם שלוש ריצות חובה, קיין סחב שבעה אינינגים עם שישה חשמולים וגם שש ריצות חובה. הוא ניצל מהפסד כשהג'איינטס השוו ל-6:6, אלא שבאינינג השמיני חבט ניק סווישר לדאבל בן שלוש ריצות, העלה ל-6:9 וסגר את סיפור המשחק. שני הומרים לאורלנדו קבררה בשיקגו, קרלוס קוונטין וג'ו קרידי הוסיפו אחד, כשריץ' אאוריליה חובט רחוק בסן פרנסיסקו. מאט ת'ורנטון ניצח וניק מאסט שמר, טיילר ווקר עם ההפסד.


סיאטל - סן דייגו 2:3

עוד משחק בלי הרבה ריצות, עוד הפסד לסן דייגו, שנקלעה לעסק ביש של מאזן 29:16. דאבל של חוזה לופז באינינג השמיני הכניס שתי ריצות הביתה, והעניק לארתור רודס ניצחון ולג'יי ג'יי פאץ את השמירה. הית' בל עם ההפסד.


טקסס - יוסטון 5:4

ברנדון בקי הגיש 6.1 אינינגים טובים וזכה בניצחון, חוזה ולוורדה סיפק שמירה מספר 12 העונה ולאנס ברקמן הוסיף שתי חבטות כדי להעלות את האחוז השנתי ל-39.9. הומרים של מילטון בראדלי ודייויד מרפי לא מילטו את קייסון גבארד מהפסד.


סט. לואיס - טמפה ביי 4:5

אדווין ג'קסון שיתק את הקרדינלס בחמשת האינינגים הראשונים, אבל סט. לואיס חזרה מפיגור 4:1 כדי להשוות וניצחה באינינג התשיעי עם דאבל של סקיפ שומאקר. ריאן לודוויק הבוער שוב חבט להומר, ה-11 שלו העונה, כריס פרז זכה בניצחון וגארי גלובר רשם את ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully