וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא סטריק הישווה את שיא העולם בקליעה

18.5.2008 / 16:34

הקלע הישראלי השיג תוצאה מקסימלית של 600 נקודות בגביע העולם במינכן והפך לספורטאי ה-12 בכל הזמנים שעשה זאת

הקלע הישראלי גיא סטריק רשם היום (ראשון) את אחד ההישגים הגדולים ביותר של הקליעה הישראלית בכל הזמנים, כשהישווה את שיא העולם בירי 60 כדור מרובה זעיר במצב שכיבה.

סטריק השיג את התוצאה הנפלאה הזאת בתחרות גביע העולם במינכן, שם הוא עלה לגמר שיתקיים מחר. חניכו של סטריק, גיל סימקוביץ', השיג 598 נקודות במוקדמות ועלה גם הוא לגמר.

בסיום תחרות המוקדמות ניגשו אל סטריק ספורטאים מכל העולם כדי לברך אותו. האבסורד הוא, כי למרות היכולת הנהדרת של סטריק והיציבות שלו בשנים האחרונות, מקומו באולימפיאדת בייג'ינג רחוק מלהיות מובטח. למעשה, סטריק תלוי בהתאחדות הקליעה הבינלאומית, שרק היא רשאית לחלק כרטיסים (קווטות) לקלעים מרחבי העולם. במידה ומדינה מסויימת תוותר על הקווטה שניתנה לה, בהתאחדות הבינלאומית ישקלו את בקשתה של ישראל, להעניק את הקווטה לסטריק. מדובר בהליך שיכול לקרות תוך יממה, ואפילו תוך חודש. לצערו של סטריק, נראה כי הוא יישאר במצב של חוסר ודאות בתקופה הקרובה.

שתי מדליות זהב לשזירי (מאת אברהם תשובה)

הקלע דורון שזירי, חבר בית הלוחם בתל אביב, זכה היום (ראשון) בהישג מרשים כשצבר שתי מדליות זהב, במסגרת האליפות הפתוחה של גרמניה בקליעה לנכים.

שזירי, המתכונן למשחקים הפראולימפיים שיערכו הקיץ בבייג'ינג, זכה במקומות הראשונים בירי 60 כדור במצב שכיבה כשצבר 594 נקודות, ובמקום הראשון בירי בשלושה מצבים, בהן צבר 1,160 נקודות. את שזירי מאמן גיא סטריק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully