וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקווה לזכות באליפות"

לותר מתיאוס, מאמנה החדש של מכבי נתניה, הספיק כבר לצאת בהצהרות במסיבת קוקטייל שערכה הקבוצה לכבוד הספונסרים שלה

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מתיאוס כבר מכוון לאליפות

קבוצת מכבי נתניה ערכה הערב (ראשון) מסיבת קוקטייל לכבוד הספונסרים ובנוכחות הבעלים, דניאל יאמר, ומאמן הקבוצה בעונה הבאה, לותר מתיאוס, שנחת רק הבוקר בארץ. באירוע נכחו גם ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר. הנהלת מכבי נתניה התאמצה מאוד להעניק לאורח הגרמני הרגשה של אורח רם מעלה, ולשם כך פרשה שטיח אדום לכבודו. הדבר לא הותיר רושם מיוחד על כוכב העבר של נבחרת גרמניה, שנראה במצב רוח מרומם. "אני לא מתרגש במיוחד מהמחווה הזאת", אמר מתיאוס. "אני כבר רגיל להרגיש כמו כוכב הוליוודי. כששיחקתי באיטליה ליוו אותי הרבה יותר צלמים ואנשי תיקשורת. זה חלק מהעניין ומצידי שהשטיח האדום ישאר פרוש עד סוף העונה, ובלבד שהשחקנים שלי לא יספגו כרטיסים אדומים".

לגבי העתיד אמר מתיאוס: "אני מקווה שבעבודה משותפת נוכל כולנו לזכות באליפות בתקופה שאעבוד כאן". הבעלים, דניאל יאמר, שהיה נרגש מאוד הערב, אמר: "אני מאחל למתיאוס את כל מה שאני מאחל לעצמי. להיות חזק, והכי חשוב להצליח. אני מבטיח לעשות את הכל כדי שגם הוא וגם מכבי נתניה יהנו משהותו כאן. לא קל להיות גרמני שמגיע לישראל".

מחר יחל מתיאוס לעבוד, ויפתח את היום בישיבת עבודה עם הבעלים וחברי ההנהלהי שידונו בנושא מחנות האימונים שתקיים הקבוצה במהלך הקיץ, וכמובן בנושא חיזוק הקבוצה. כרגע נראה שהמטרה היא להפגיש את הבלם, לואיס מרין עם מתיאוס, כדי שזה ישכנע את הבלם לחתום בקבוצה לעונה נוספת. בצהריים ייסע מתיאוס לעיריית נתניה, שם תערך עבורו קבלת פנים, בה יקיים מסיבת עיתואים רשמית ראשונה בארץ.

"מקווה להשיג תוצאות טובות יותר מעטר"

מתיאוס נחת בבוקר (ראשון) בנתב"ג, אך שום גורם בכיר מהקבוצה לא הגיע לקבל את פניו. מדובר בהפתעה גמורה, שכן המאמן עצמו ציפה לקבלת פנים חמה יותר. יחד עם זה, אף אוהד של הקבוצה לא הגיע לקבל את מתיאוס, ונראה כי העובדה הזאת מעידה על אהבת הקהל למאמן הקודם, ראובן עטר, ועל ההתנגדות למינויו של הגרמני. הערב תיערך מסיבת קוקטייל חגיגית לכבוד הגעתו של מתיאוס, אליה לא הוזמן מאמנה היוצא של מכבי נתניה, ראובן עטר.

עם צאתו מהטרמינל אמר מתיאוס לתקשורת, שדווקא כן ציפתה לו: "הגעתי עכשיו על מנת להתארגן קצת ולדבר עם יאמר על העתיד". הגרמני התבקש להתייחס לקבוצה ולמידע שיש לו עליה ואמר: "ננסה לעשות את המירב כדי להשיג תוצאות טובות. יש לנו שאיפות והחיים לא קלים, אנחנו רוצים לעשות את הכי טוב שלנו".

מתיאוס נשאל כמה פעמים אם הוא יוכל להצעיד את מכבי נתניה לאליפות, ובכל פעם התחמק בדיפלומטיות. אחת התשובות שלו הייתה: "כסף לא קונה תארים, עם התקציב שלנו ננסה לעשות את התוצאות הכי טובות, אנחנו רוצים למצוא את הדרך לעשות תוצאות יותר טבות מהעונה שעברה. אני מכיר כמה שמות של שחקנים, יש לי די.וי.די בבית, קשה לי להבין את התגובות אבל אני מכיר את השחקנים הזרים". על דוד פיזנטי, המיועד להיות עוזרו בעונה הבאה, אמר מתיאוס: "אני מכיר אותו הרבה זמן, הוא היה שחקן גדול בקלן, אחד הישראלים הראשונים בגרמניה, מגן שמאלי. נשב ונדבר".

אפרופו ראובן עטר, מחליפו הטרי התבקש להתייחס לסיום ההתקשרות בין עטר למכבי נתניה ואמר: "אני לא מסתכל אחורה, אלא לעתיד. הכדורגל משתנה כל יום, אני יכול להבין שהוא לא כל כך מרוצה, אבל לפני שנתיים זכיתי באליפות אוסטריה בהפרש של 19 נקודות ופוטרתי, זה הכדורגל. המאמן הנוכחי עשה תוצאות יפות בשנתיים האחרונות, ואני מקווה שנוכל להמשיך עם תוצאות יותר טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully