וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריאנו לבד לא הספיק

18.5.2008 / 17:17

החובט של הקאבס ירה לעוד שני הומרים, אבל הקאבס הפסידו לפיטסבורג 7:6. סנטנה חזר להגיש מול קבוצת AL וניצח את היאנקיז

שיקגו קאבס - פיטסבורג 7:6

למרות הפסד הקאביז, הסיפור הלוהט בליגה הוא אלפונסו סוריאנו. כוכב שיקגו חבט לעוד שני הומרים, והשלים שבוע מטורף שכולל 20 חבטות ב-37 העליות האחרונות לצלחת ושבעה הומרים מתוך העשרה שיש לו העונה. אלא שלפיטסבורג יש את נייט מקלאות', תותח בפני עצמו, שירה להומר בן שתי ריצות באינינג העשירי והעלה את הפייראטס ליתרון שעליו שמר מאט קאפס. ניצחון לדמאסו מארטה, הפסד לקרלוס מארמול.


ניו יורק מטס - ניו יורק יאנקיז 7:4

יוהאן סנטנה חזר להגיש ב-AL, ספג אמנם ארבע ריצות אבל גמא 7.2 אינינגים, במהלכם טיגן חמישה חובטים וזיכה את עצמו ואת המטס בניצחון במשחק הראשון בסאבוויי סירייס. חוזה רייס ודייויד רייט חבטו להומרים ובילי וגנר שמר. שישה ושבעה לא הספיקו לאנדי פטיט שרשם את ההפסד, בובי אבריו, דרק ג'יטר וג'ייסון ג'יאמבי עם הומרים ליאנקיז.


סט. לואיס - טמפה ביי 8:9

ממאט גארזה ואדם וויינרייט אפשר היה לצפות להגשה יותר טובה, אבל השניים לא ממש הופיעו למשחק. הקרדינלס שמטו יתרון של 3:7, רק כדי לחזור ולנצח באינינג העשירי מהומר שני במשחק של ריאן לודוויק על דן ווילר. אלברט פוחולס חבט להומר משלו, קרלוס פניה עשה זאת בטמפה ביי.


לוס אנג'לס איינג'לס - לוס אנג'לס דודג'רס 6:3

יש במדור התגובות גיס חמישי מטעם האיינג'לס, וקוראים לו ולאד גררו (לא המקורי), שכמובן ניחס לעצמו את האיינג'לס (קישורית למטה). בלייק דה וויט ממשיך לנצוץ, עם הומר, שני ריביז ו-3 מ-4, הונג צ'י קו זכה בניצחון לאחר ארבעה אינינגים טובים כמחליף וארווין סנטנה, עוד מנוחס של הולאד, רשם הפסד ראשון העונה.


סינסינטי - קליבלנד 2:4

אדם דאן שמע על מסאהידו קוביאשי והחליט להראות לו את נחת זרועו עם פגז שכמעט ניפץ את שמי אוהיו באינינג התשיעי. היריה של דאן השמנמן הייתה שווה שלוש ריצות וניצחון, בו זכה ביל בריי. בן פרנסיסקו עם הומר לאינדיאנס.


בולטימור - וושינגטון 5:6

האוריולס עדיין לא נרגעים ולא מוותרים על צמרת המזרח, כשניק מרקאקיס רושם הומר ושלושה ריביז וג'יי פייטון מוסיף אחד ומסייע לבריאן בורס לרשום ניצחון אחרי הופעה נאה של 6.2 אינינגים. ג'ורג' שריל עם שמירה מספר 17 העונה ואודאליס פרז עם ההפסד. הומר לריאן צימרמן בוושינגטון.


פילדלפיה - טורונטו 6:3

רוד בראחאס היה הכוכב התורן במגרש של הפיליז, שעם שני הומרים וחמישה ריביז סייע לאיי ג'יי בארנט לרשום ניצחון אחרי 6.1 אינינגים טובים ושמונה הכשות. חמישה אינינגים לאדם איטון בהפסד.


טקסס - יוסטון 2:6

רוי אוסוולט היה בכושר טוב לאחרונה, אבל פגש את ויסנטה פאדייה, שהגיש שבעה ושישה ונצץ בניצחון. דבר אחד שפאדייה לא הצליח למנוע הוא הומר מספר 16 של לאנס ברקמן. אוסוולט סיים עם ההפסד ושש ריצות חובה, בהן הומרים למילטון בראדלי ומרלון בירד.

בוסטון דואגת לעצמה

בוסטון - מילווקי 3:5
בוסטון - מילווקי 6:7

במשחק הראשון (3:5) בלט דייסקי מאטסוזקה, שרשם ניצחון שביעי והעלה את מאזנו ל-0:7, כשדייויד אורטיז חובט להומר ומוסיף שלושה ריביז, ג'ונתן פפלבון שומר היטב וג'ף סופאן רושם את ההפסד. במשחק השני הפכו הברוורס פיגור 5:0 ליתרון 5:6, לפני שמייק לואל הפך עם סינגל באינינג השביעי ל-6:7, כשהוא משלים משחק גדול של דאבל, הומראן וארבע הכנסות רצים. קרייג האנסן עם הניצחון, מייק טימלין עם השמירה וסלומון טורס עם ההפסד.


אריזונה - דטרויט 3:2

ארמנדו גלאראגה הגיש שישה אינינגים טובים, טוד ג'ונס שמר והטייגרס חזרו, סופסוף, לנצח. חמישה אינינגים למקס שרצר בהפסד.


פלורידה - קנזס סיטי 3:7

אחרי שעלו על מסלול התרסקות קטן, חזרו המארלינס לנצח, בסיוע המחבטים של מייק ג'ייקובס ו-ווס הלמס. בריאן בניסטר עם 6.1 אינינגים והפסד.


סן פרנסיסקו - שיקגו וייט סוקס 3:1

בארי זיטו שוב היה סביר - וזה שוב לא עזר. זיטו צנח למאזן של 8:0, בגלל חוסר תמיכה התקפית ובשל יכולת טובה של מארק בהרלי, עם 6.2 אינינגים, ושל בובי "סגרו את הסופר מוקדם, ובגלל זה אכלתי רק 400 ק"ג קבנוס שהיו לי במקרר" ג'נקס ששמר היטב, שמירה עשירית העונה.


אטלנטה - אוקלנד 5:4

ריץ' הארדן קצר ניצחון ראשון העונה, כשהגיש שבעה וטיגן שמונה והוכיח שאם לא היה בעל גוף חרסינה, כנראה היה מגיע רחוק בקריירה. הומר בן שלושה ריביז לריאן סוויני ועוד אחד לג'ק קאסט. טים הדסון עם ההפסד, יוסטון סטריט כמעט חירב את המשחק עם שלוש ריצות חובה.


קולורדו - מינסוטה 2:3

ריאן ספילבורגס חבט לסינגל יתרון באינינג השמיני, והעניק למאט הרג'ס ניצחון שעליו שמר בריאן פואנטס. הרג'ס חירב לפני כן ניצחון לגרג ריינולדס, שהגיש שישה אינינגים טובים. הפסד לליבאן הרננדז.


סיאטל - סן דייגו 2:4

אוהו, באמת חיכינו לך, אדון אריק בדארד. שמונה אינינגים ועשרה חשמולים הבהירו למה המארינרס היו כל כך נחושים לרכוש את המגיש בחורף. הומר לאדריאן בלטרה ושמירה לג'יי ג'יי פאץ, אדריאן גונזאלס עם הומר לפאדרס, הפסד לרנדי וולף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully